Zmiany kadrowe
Jamie Farrelly został EMEA Vice President, Channel and Alliances w Commvault
Na nowym stanowisku będzie on nadzorować organizację partnerską Commvault w regionie EMEA, koncentrując się na wdrażaniu najlepszych praktyk w zakresie zaangażowania kanałów partnerskich, programów globalnych i planów wsparcia – informują przedstawiciele firmy.
Jamie Farrelly posiada ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w organizacjach zajmujących się dystrybucją i sprzedażą – od międzynarodowych korporacji po start-upy. Ostatnio zajmował stanowisko EMEA Vice President, Channels w firmie Veritas Technologies. Jak wskazują przedstawiciele Commvault, Farrelly wnosi świetne rozeznanie i zrozumienia rynku oraz wieloletnią analizę oferty firmy z punktu widzenia konkurencji, a planowane przez niego zmiany mają przyczyniać się do maksymalizacji wzrostu obrotów i rentowności u wszystkich partnerów Commvault.
„Jako Commvault musimy być odważni, ponieważ mamy wszystko, czego potrzeba by być naprawdę istotnym dla naszych partnerów. Taką pozycję zawdzięcza się ludziom, doskonałości technicznej i przekonaniu o wartości rozwiązania. Dlatego jestem podekscytowany dołączeniem do zespołu Commvault, ponieważ tu mamy tego wszystkiego pod dostatkiem” – skomentował Jamie Farrelly. „Mamy doskonałych ludzi we wszystkich obszarach. Mamy najbardziej kompleksową ofertę BaaS, a nasze rozwiązanie Metallic definiuje rynek. Mamy wszelkie powody, by mieć strategiczne znaczenie dla każdego z naszych partnerów – zwłaszcza w dzisiejszym nowym, zdalnym środowisku biznesowym” – dodał.
Farrelly dołącza do zespołu Commvault EMEA Leadership, pod kierownictwem Marco Fanizzi, VP Sales EMEA. Będzie też blisko współpracować z Johnem Tavares, VP Global Channel and Alliances, aby zapewnić wdrażanie w Europie najlepszych praktyk światowych.
„Wiedza, którą wnosi Jamie, w połączeniu z podejściem zespołu EMEA ukierunkowanym na partnerów sprawi, że będziemy w stanie zaoferować naszym klientom najbardziej strategiczną i ważną dla bezpieczeństwa ich danych ofertę. Będziemy też w stanie osiągnąć, wspólnie z naszymi partnerami, nowy poziom współpracy i produktywności oraz lepiej wykorzystywać szanse rynkowe” – podsumowuje Marco Fanizzi.