Rynek
K2 Precise zadba o rozwój cyfrowej ścieżki klienta marek Seat i Cupra w Polsce
Firma K2 Precise zoptymalizuje procesy obsługi klienta na całym etapie procesu zakupowego i posprzedażowego w kanałach cyfrowych w oparciu o rozwiązania Adobe Experience Cloud.
Firma K2 Precise z Grupy K2 (w trakcie zmiany nazwy na Fabrity) wygrała przetarg Volkswagen Group Polska dla marek Seat i Cupra. Na mocy zawartej umowy K2 Precise zapewni optymalizację procesów digital customer journey marek Seat oraz Cupra. Obsługa obejmie cały proces zakupowy i posprzedażowy, w tym personalizację treści oraz usługi analityczne. Współpraca K2 Precise i Volkswagen Group Polska obejmuje zarówno aspekty technologiczne, jak i marketingowe.
“Podczas wyboru partnera największą wagę przywiązywaliśmy do kompleksowości kluczowych dla nas kompetencji oraz zrozumienia działań w obszarze digital marketingu w branży motoryzacyjnej. Najbliższe lata przyniosą z pewnością wiele wyzwań w tej branży, dlatego potrzebowaliśmy partnera, który razem z nami im sprosta dzięki doświadczeniu, nieszablonowemu podejściu i zrozumieniu naszych potrzeb biznesowych” – podkreśla atarzyna Dziomdziora, PR Manager SEAT & Cupra w Volkswagen Group Polska. “Rozwiązania zaproponowane przez agencję K2 Precise podczas procesu przetargowego były innowacyjne i odpowiadające na nasze potrzeby” – dodaje.