Rynek
KBJ S.A. dołącza do SOA People Group
Międzynarodowa grupa SOA People Group przejęła większościowy pakiet akcji KBJ S.A. i weszła na polski rynek. KBJ jest wiodącym Platinum SAP Partnerem w Polsce, notowanym na ASO GPW NewConnect. W ubiegłym roku firma przekroczyła 100 mln zł przychodów i 6,6 mln zł EBITDA.
KBJ stworzy z SOA People Group sieć z ponad 1200 ekspertami SAP i 22 biurami regionalnymi w 9 krajach. Osiągnie więc znaczące korzyści skali i zaoferuje jeszcze szerszy zakres wiedzy specjalistycznej oraz rozwiązań SAP.
“Międzynarodowe doświadczenie Grupy i jej zasoby wzmocnią naszą lokalną pozycję, umożliwiając dostarczanie klientom jeszcze bardziej innowacyjnych i skutecznych rozwiązań SAP. Jako część tej dużej międzynarodowej rodziny chcemy stać się liderem rynku w Polsce i CEE. Oczekujemy udanej współpracy i cieszą nas liczne możliwości, jakie przynosi to partnerstwo” – skomentował Artur Jedynak, założyciel i prezes zarządu KBJ S.A.
SOA People Group umacnia swoją pozycję
Jak wskazują przedstawiciele SOA People Group, KBJ to jedna z niewielu firm znana z prowadzenia największych projektów SAP w Polsce. Dołączając do grupy, ma wzmocnić jej pozycję na rynku.
“Wykorzystując silną obecność KBJ w Polsce, zwiększymy nasz udział w rynku w regionie CEE i zaoferujemy nasze najlepsze rozwiązania softwareowe szerszemu spektrum branż. Nasza sprawdzona platforma własności intelektualnej „SOA People Platform of Intellectual Properties”, która obejmuje rozwiązania takie jak Asset Management, Credit Management i Value Management, znacząco wzbogaci naszą ofertę na polskim rynku” – powiedział Khalil Hodaibi, CEO SOA People Group.
Przejęcie pakietu kontrolnego w KBJ i wejście SOA People Group na polski rynek odbywa się rok po ogłoszeniu przejęcia COZUMEVI, lidera tureckiego rynku usług SAP. To kolejne przejęcia, które umacniają pozycję grupy w czołowej trójce europejskich dostawców oprogramowania i usług SAP.
“Włączenie do naszej organizacji ponad 200 wysoko wykwalifikowanych specjalistów jest dla nas doniosłym kamieniem milowym. Posunięcie to nie tylko wzmacnia naszą obecność na kluczowym polskim rynku, ale także zwiększa ogólne doświadczenie naszej grupy” – podsumował Khalil Hodaibi.