Lead generation – strefa tematyczna

Proponujemy wypracowanie indywidualnych, niestandardowych programów marketingowychDzięki kombinacji różnych formatów content marketingu (filmy, webinary, raporty, artykuły redakcyjne, opisy wdrożeń) zbudujesz wizerunek eksperta w danej dziedzinie. Zaletą takiego programu jest możliwość wykorzystania materiałów które już posiadasz.

Klient: Microsoft
Projekt: kampania Hybrid Cloud
Cel: wszystkie działania związane były z edukacją, promocją oraz pozyskiwaniem kontaktów do osób zainteresowanych rozwiązaniami Microsoft. Kampania skierowana do klientów SMB.
Pozyskane leady: 1 136

W ramach projektu zrealizowaliśmy:

  • strefę tematyczną
  • 3 raporty do pobrania w pdf
  • założenia do 3 webinarów (temat/agenda) wraz ze wsparciem rekrutacji
  • kampanię lead generation

Strefa tematyczna

Na strefie znalazły się:

  • artykuły redakcyjne
  • promocja 3 webinarów
  • 3 raporty do pobrania
  • filmy wideo

3 raporty w wersji pdf

Tematyka 3 raportów:

  1. Jak szybko zbudować aplikację z gotowych narzędzi w chmurze: 
  • Opis wdrożenia: jak Bank Millennium uruchomił platformę goodie z wykorzystaniem narzędzi
    w Microsoft Azure.
  • Kontenery jako sposób na wirtualizacjęi wykorzystanie mechanizmu Windows Server 2016
    Containers.
  • Raport RightScale: dlaczego rośnie popularność chmury hybrydowej i publicznej w roku 2017.
  • Nano Server w Windows Server 2016 – najważniejsze funkcjonalności i korzyści z
    wykorzystania.

2. Zarządzanie operacjami i poprawa bezpieczeństwa w chmurze hybrydowej:

  • Kluczowe korzyści biznesowe związane z wykorzystaniem chmury publicznej do backupu i
    odtworzenia środowisk IT po awarii, w tym jako ośrodka DisasterRecovery.
  • 5 powodów dla których warto zdecydować się na cloud computing.
  • Opis wdrożenia Microsoft Azure w kancelarii prawnej Magnusson.
  • Gotowe scenariusze wykorzystania Microsoft Azure do rozwiązania konkretnych problemów.
  • 4 sposoby na integrację firmowej infrastruktury IT z chmurą.

3. Narzędzia analityczne dostępne w chmurze

  • Opis wdrożenia: jak Rockwell Automation obniżył koszty analityki Big Data dzięki
    funkcjonalnościom dostępnym od ręki w chmurze publicznej.
  • W jaki sposób przedsiębiorstwa wykorzystują analitykę w chmurze i dlaczego jest to dla nich
    jedna z przewag konkurencyjnych.
  • Ile kosztują rozwiązania zaawansowanej analityki i Business Intelligence w chmurze Microsoft
    Azure.
  • W jaki sposób wykorzystać potencjał Machine Learning w analityce zachowań klientów.

Wsparcie rekrutacji oraz promocja 3 webinarów

Zrealizowane webinary:

  1. Jak uprościć zarządzanie operacjami i poprawić bezpieczeństwo w chmurze hybrydowej?
  2. Jak zbudować rozproszone aplikacje z wykorzystaniem funkcjonalności Windows Server 2016 w chmurze Azure
  3. Jak wykorzystać potencjał chmury hybrydowej do budowy rozwiązań Zaawansowanej Analityki?

Kampania lead generation – promocja strefy

Kampania lead generation – promocja raportów

Jeśli chcesz otrzymać indywidualną ofertę skontaktuj się z nami:

Grażyna Skibniewska
biuro reklamy
grazyna.skibniewska@itwiz.pl
+48 515 260 866

Dominika Marszycka
biuro reklamy
dominika.marszycka@itwiz.pl
+48 501 010 868

Podobne