Branża ITSprzętRynek

Lenovo uruchomi w Polsce nowy kanał sprzedaży

Będzie on efektem współpracy z firmą Veracomp – Exclusive Networks Poland. Wspólne działania w pierwszej kolejności dotyczyć będą rozwiązań wspierających nowoczesną pracę zespołową i hybrydową, w tym produktów Lenovo z rodziny ThinkSmart.

Lenovo uruchomi w Polsce nowy kanał sprzedaży
Źródło: Lenovo

Efektem współpracy obu firm ma być m.in. dotarcie do nowych grup klientów i zwiększenie sprzedaży produktów Lenovo ThinkSmart, ale także uruchomienie działań mających na celu edukowanie rynku oraz promowanie rozwiązań z kategorii Smart Collaboration. “Nawiązanie współpracy z dystrybutorem VAD – firmą Veracomp – Exclusive Networks jest nowym etapem rozwoju dla Lenovo na rynku polskim oraz naturalnym wyborem dla budowania kanału sprzedaży rozwiązań Smart Collaboration. Tworząc specjalizowany kanał dystrybucji zapewniamy Partnerom handlowym dużo łatwiejszy dostęp do wiedzy, wsparcia przedsprzedażowego oraz magazynu rozwiązań Lenovo ThinkSmart” – mówi Adam Dyszkiewicz, Business Development Manager Lenovo Polska “Dzięki nawiązanej współpracy, korzystając z doświadczeń Veracomp – Exclusive Networks na rynku polskim, możemy wspólnie pracować nad rozwojem tej kategorii produktów, realizując m.in. działania marketingowe, edukacyjne oraz zapewniając odpowiedni poziom wsparcia technicznego nawet dla najbardziej skomplikowanych projektów. Poszerzając wspólnie grono naszych Partnerów planujemy dotrzeć z nowymi kategoriami produktowymi Think do jak najszerszej grupy potencjalnych klientów w Polsce” – dodaje.

Działania realizowane przez zespół Lenovo Polska wspólnie z firmą firmą Veracomp – Exclusive Networks Poland w pierwszej kolejności dotyczyć będą rozwiązań wspierających zdalną pracę zespołową z linii ThinkSmart. Rozwijane przez Lenovo urządzenia wspierają tworzenie nowoczesnych miejsc pracy zapewniających pracownikom możliwość efektywnego wykonywania powierzonych im zadań zarówno w modelu lokalnym, jak i zdalnym. Na linię rozwiązań Lenovo ThinkSmart składają się obecnie m.in. urządzenia wideokonferencyjne do użytku indywidualnego, sprzęt typu all-in-one do użytku w małych i średnich pomieszczeniach, a także rozbudowane rozwiązania przeznaczone do większych sal i pomieszczeń. Rodzinę rozwiązań Lenovo ThinkSmart uzupełniają akcesoria dodatkowe, jak dedykowane do pracy zdalnej kamery, zestawy głośnikowe i mikrofonowe. “Współpraca z tak dużym i rozpoznawalnym na polskim rynku partnerem to dla nas duże wyróżnienie. Wierzymy, że łącząc nasze doświadczenie i możliwości produktów Lenovo ThinkSmart, uda się nam aktywnie promować te kategorie urządzeń” – zapewnia Tomasz Paradowski, dyrektor Działu Systemów Audiowizualnych w Veracomp – Exclusive Networks. Co ważne, rozwiązania z kategorii Lenovo ThinkSmart są rozwijane we współpracy z firmami, takimi jak: Microsoft, Zoom, Google, Logitech, czy Poly.

Jak przekonują przedstawiciele Lenovo, wartością dodaną dla zespołów IT jest m.in. rozwiązanie ThinkSmart Manager, które umożliwia łatwe zarządzanie posiadanymi urządzeniami ThinkSmart. Co ciekawe, rozwiązanie to zapewnia także dostęp do zaawansowanej analityki w zakresie wykorzystania urządzeń wspierających pracę hybrydową. Za sprzedaż rozwiązań Lenovo w Veracomp – Exclusive Networks odpowiada Adam Kaczmarek.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *