Od 1 kwietnia home.pl ma nowego sternika - jest nim Maciej Kornacki, menadżer z ponad 25-letnim doświadczeniem na rynkach europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Firma patrzy w przyszłość i chce tworzyć dla swoich klientów warunki, w których po pandemii nie tylko odzyskają stabilność, ale także otrzymają perspektywy dalszego rozwoju - informują przedstawiciele home.pl Maciej Kornacki to ekspert w dziedzinie strategii biznesowych, Internetu, big data i analityki. Pracował między innymi w SAS Institute – firmie, która jest największym prywatnym producentem oprogramowania analitycznego na świecie. W jej ramach odpowiadał za rynki telekomunikacyjne w Europie i Azji, a następnie za rynek globalny. Współpracując z Sharp Corp., stał na czele innowacyjnego programu monetyzacji danych. Był też jednym z liderów transformacji cyfrowej w ProSiebenSat.1 Media, największym koncernie telewizyjnym w Niemczech, w okresie bezpośrednio poprzedzającym przyjęcie firmy do DAX (top 30 niemieckich spółek giełdowych). "home.pl to największy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej dostawca usług internetowych. To zobowiązuje. Nowoczesna technologia, jakość, niezawodność oraz innowacja były i pozostają naszymi priorytetami. Jednak wiele usług internetowych stało się elementami codzienności i tym samym nie zapewnia już przewagi konkurencyjnej. Czas dzisiaj na nowe sposoby myślenia o roli internetu w biznesie oraz ewolucję naszej oferty. Zamierzamy również przyspieszyć ekspansję międzynarodową" – powiedział Maciej Kornacki. Nowy prezes home.pl podkreśla też wpływ pandemii na kształtowanie trendów na rynku usług internetowych. "Na naszych oczach COVID-19 zmienia reguły gry. W nowych realiach home.pl ma bardzo jasną i niesłychanie ważną misję do spełnienia – inspirowanie oraz współtworzenie nowej rzeczywistości i nowych szans, również w obszarach edukacji czy ochrony zdrowia. Oczywiście pozostajemy kluczowym partnerem biznesowym dla MŚP w czasach postpandemicznych. Nie tylko będziemy pomagać naszym klientom przetrwać czas burzy, ale także umożliwiać im odnoszenie sukcesów w Polsce i na świecie w dobie ulegających przeobrażeniu uwarunkowań prowadzenia biznesu. To z jednej strony możliwość rozwoju dla nas, z drugiej – ogromne wyzwanie i odpowiedzialność. Jesteśmy gotowi wziąć ją na siebie" – podsumował Maciej Kornacki. Przypomnijmy, że home.pl to największy w Polsce dostawca usług internetowych. Jest członkiem grupy United Internet i partnerem marki 1&1 IONOS, pod której szyldem sprzedaje usługi w Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech i Słowacji. Firma specjalizuje się w rejestracji domen internetowych, udostępnianiu hostingu dla serwisów WWW i utrzymywaniu kont poczty e-mail. Dostarcza też gotowe oprogramowanie w postaci sklepów online i sprzedaje aplikacje oraz programy poprzez swój marketplace. Do grona użytkowników usług oferowanych przez home.pl należą przede wszystkim firmy z sektora MŚP, ale nie brakuje wśród nich dużych międzynarodowych przedsiębiorstw, a także klientów indywidualnych, którzy realizują w sieci swoje własne pomysły.