Zmiany kadrowe

Mateusz Janiec nowym dyrektorem sprzedaży w Billennium

Billennium, polska spółka IT tworząca rozwiązania dla biznesu, poinformowała o zmianach w pionie sprzedaży w obszarze outsourcingu i konsultingu. Od 1 lutego 2022 roku nowym dyrektorem został Mateusz Janiec, dotychczas pracujący na stanowisku Customer & Employee Experience Director.

Mateusz Janiec nowym dyrektorem sprzedaży w Billennium

Mateusz Janiec związany jest z branżą usług dla klientów biznesowych od 2001 roku. Zanim dołączył do Billennium  zajmował się m.in. sprzedażą, obsługą klienta i marketingiem w firmach z sektora BPO oraz IT. W Billennium, przez ostatnie lata jako Customer & Employee Experience Director, odpowiadał za poprawę doświadczeń klientów i pracowników spółki. Zarządzał bezpośrednio obszarem badań, marketingiem, employer brandingiem oraz projektowaniem usług wewnętrznych. Zespół kierowany przez niego koordynował wdrożenie ponad 150 inicjatyw CX we wszystkich obszarach biznesowych spółki, które były powiązane z transformacją firmy i przygotowaniem Billennium do świadczenia serwisów w skali globalnej, informują przedstawiciele spółki.

W nowej roli menedżer będzie zajmował się koordynacją sprzedaży usług z zakresu outsourcingu i konsultingu, które spółka świadczy przez centra kompetencyjne zlokalizowane w Polsce, Indiach, Malezji oraz Kanadzie. Przypomnijmy, że obecnie spółka posiada 23 centra kompetencyjne, w których pracuje ponad 1700  konsultantów, głównie o specjalizacjach: Software Development, Big Data & AI, DevOps & Cloud Services, Integration czy UX & Design.

“Digitalizacja przedsiębiorstw, a nawet całych sektorów gospodarki, stale się rozpędza – automatyzujemy procesy, wdrażamy systemy CRM takie jak Salesforce, modernizujemy albo budujemy rozwiązania oparte o środowisko chmurowe, technologie AI czy machnie learning. Organizacje śmiało wchodzą do świata cyfrowego, ale potrzebują zaufanych i kompetentnych partnerów, którzy rozumieją ich biznes. Dlatego do zespołu dołącza Mateusz, który nie tylko doskonale zna firmę, ale przede wszystkim potrzeby naszych klientów i pracowników sektora IT. Jego zadaniem jest dostarczenie wartości klientom poprzez pełne wykorzystanie potencjału naszych centrów kompetencyjnych, w których jeszcze w tym roku będzie pracować ponad 2000 najlepszych specjalistów z całego świata” – skomentował Michał Halagiera, Chief Growth Officer w Billennium.

Mateusz Janiec jest absolwentem socjologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzania, które ukończył w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *