Sztuczna inteligencjaRynek

Microsoft wprowadza 10 nowych autonomicznych agentów w Dynamics 365

Na początku tego roku Microsoft ogłosił wprowadzenie wielu nowych funkcji w Copilot Studio, w tym możliwość tworzenia autonomicznych agentów. W przyszłym miesiącu możliwości te zostaną przeniesione z prywatnej na publiczną wersję zapoznawczą. Koncern wprowadzi też dziesięciu nowych autonomicznych agentów w Dynamics 365, aby zwiększyć wydajność dla każdego zespołu ds. sprzedaży, usług, finansów i łańcucha dostaw.

Microsoft wprowadza 10 nowych autonomicznych agentów w Dynamics 365

Agenci czerpią z kontekstu danych służbowych w programie Microsoft 365 Graph, systemach rekordów, Dataverse i Fabric. Jak zapewniają przedstawiciele Microsoft, mogą też obsługiwać wiele procesów, od pomocy technicznej IT po wdrażanie pracowników. A także działać jako osobisty konsjerż w zakresie sprzedaży i obsługi.

Organizacje takie jak Clifford Chance, McKinsey & Company, Pets at Home czy Thomson Reuters już tworzą autonomicznych agentów, aby zwiększyć przychody, obniżyć koszty i zwiększyć skalę wpływu. Pets at Home, brytyjska firma zajmująca się opieką nad zwierzętami domowymi, stworzyła agenta dla swojego zespołu ds. ochrony zysków, aby skuteczniej gromadzić przypadki do wykwalifikowanej oceny przez człowieka. Może przynieść to spółce siedmiocyfrowe, roczne oszczędności. McKinsey & Company tworzy agenta, który przyspieszy proces onboardingu klientów. Pilotaż wykazał, że czas realizacji można skrócić aż o 90%, a pracę administracyjną o 30%. Z kolei firma Thomson Reuters stworzyła profesjonalnego agenta, aby przyspieszyć przepływ pracy w zakresie należytej staranności prawnej. Wstępne testy wykazały, że niektóre zadania można wykonać w czasie o połowę krótszym.

Nowi autonomiczni agenci w Dynamics 365

Nowi agenci autonomiczni umożliwiają klientom przejście ze starszych linii aplikacji biznesowych na procesy biznesowe oparte na AI. Zostali zaprojektowani tak, aby pomóc każdemu zespołowi ds. sprzedaży, usług, finansów i łańcucha dostaw w zwiększaniu wartości biznesowej.

Poniżej kilka przykładów z 10 zapowiedzianych agentów:

  • Agent ds. kwalifikacji sprzedaży: umożliwia sprzedawcom skupienie się na możliwościach sprzedaży o najwyższym priorytecie, podczas gdy agent bada potencjalnych klientów, pomaga ustalać priorytety możliwości i kieruje kontaktem z klientami za pomocą spersonalizowanych wiadomości e-mail i odpowiedzi.
  • Agent ds. komunikacji z dostawcami: umożliwia klientom optymalizację łańcucha dostaw i zminimalizowanie kosztownych zakłóceń poprzez autonomiczne śledzenie wydajności dostawców, wykrywanie opóźnień i odpowiednie reagowania. Uwalnia w ten sposób zespoły zaopatrzeniowe od czasochłonnego ręcznego monitorowania i gaszenia pożarów.
  • Agenci ds. zarządzania intencjami klienta i wiedzą o klientach: ci dwaj agenci zmieniają zasady gry dla zespołów obsługi klienta borykających się z dużą liczbą połączeń, niedoborem talentów i zwiększonymi oczekiwaniami klientów. Pracują ramię w ramię z przedstawicielem obsługi klienta, ucząc się, jak rozwiązywać problemy klientów i autonomicznie dodając artykuły oparte na wiedzy, aby skalować najlepsze praktyki w całym zespole opieki.

A to dopiero początek. Specjaliści Microsoft zapowiadają, że w nadchodzącym roku stworzą jeszcze więcej agentów.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *