Obejmując stanowisko dyrektora konsultingu w polskim oddziale SAS Miłosz Trawczyński przejmuje odpowiedzialność za zespół realizujący projekty dla ponad 200 lokalnych klientów firmy. Miłosz Trawczyński jest związany z z polskim odziałem SAS od 20 lat. Karierę w SAS rozpoczynał od stanowiska konsultanta. W kolejnych latach awansował m.in. na stanowisko kierownika projektu. Z kolei w latach 2013 - 2016 odpowiadał za projekty SAS dla branży komunikacji, mediów i użyteczności publicznej. Przez kolejne 4 lata, do 2020 roku kierował zespołem Customer Advisory odpowiadającym za wsparcie sprzedaży i rozwoju biznesu w Polsce oraz regionie Europy Centralnej. Ostatnio, kierował kilkudziesięcioosobowym zespołem zapewniającym wsparcie oraz realizację projektów dla klientów z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i handlu. Miłosz Trawczyński posiada bogate doświadczenie w zakresie praktycznego zastosowania zaawansowanej analityki w wielu obszarach biznesowych, m.in. w marketingu bezpośrednim, sprzedaży, zarządzaniu łańcuchem dostaw, obsłudze klienta i przeciwdziałaniu nadużyciom. Jest ekspertem w projektowaniu i wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań analitycznych w różnych branżach. "Automatyzacja, która staje się realna za sprawą analityki, sprowadza się najczęściej do tego, aby kompetencje ekspertów dziedzinowych wykorzystać tam, gdzie przynoszą one największą wartość – bez marnotrawienia czasu tych osób na mniej istotne zadania" - mówił w wywiadzie dla ITwiz w 2019 roku. Z kolei Łukasz Bałkowiec, dotychczas zajmujący stanowisko dyrektora konsultingu SAS Polska z początkiem lutego 2024 roku objął kierownictwo nad działalnością konsultingową SAS w regionie. Z perspektywy regionalnej odpowiada więc za działania konsultingowe SAS w Polsce, Niemczech, Austrii oraz w Czechach. Firma SAS w oparciu o zespół konsultingu wspiera klientów m.in. w wypracowaniu i wdrażaniu koncepcji biznesowych, architektonicznych i technologicznych, odpowiadających konkretne problemy organizacji. Konsultanci firmy są obecni na każdym etapie wdrożenia i integracji technologii SAS z systemami klientów, a także odpowiadają za późniejsze wsparcie i rozwój takich rozwiązań.