Branża ITRynek

Na polskim rynku debiutuje nowe oprogramowanie dla gastronomii

Oparte na modelu chmury obliczeniowej oprogramowanie dla gastronomii iD POS wspiera m.in. procesy typowe dla lokali gastronomicznych, w tym zarządzanie zamówieniami czy rozliczanie z klientami.

Na polskim rynku debiutuje nowe oprogramowanie dla gastronomii
Źródło: iD POS

Z oficjalnych informacji wynika, że rozwiązanie iD POS charakteryzują m.in. intuicyjność obsługi, elastyczność konfiguracji oraz kompatybilność z różnymi urządzeniami końcowymi. Funkcjonalność oprogramowania ma być przy tym dopasowana do typowych potrzeb związanych z prowadzeniem restauracji, kawiarni, barów, pizzerii, lodziarni czy food trucków. Rozwiązanie wspiera m.in. procesy związane z zarządzaniem lokalami, sprzedażą, płatnościami i rozliczeniami. Unikalna ma być m.in. możliwość dostosowania platformy aplikacyjnej do specyficznych potrzeb konkretnej placówki gastronomicznej. “Zależy nam na tym, by nasi klienci mogli samodzielnie zarządzać swoim systemem, czyli zmieniać jego wygląd, funkcjonalności czy układ. Wszystko po to, by niezależnie, szybko i łatwo spersonalizować system zgodnie z potrzebami konkretnego lokalu z dowolnego urządzenia czy miejsca” – podkreśla Mateusz Dudek, przedstawiciel marki iD POS.

Co ważne, oprogramowanie iD POS może być wykorzystywane z poziomu różnych urządzeń. Przedstawiciele producenta zapewniają, że choć oprogramowanie iD POS bazuje na modelu chmury obliczeniowej, to może być wykorzystywane także w sytuacjach braku połączenia internetowego. Obecnie oprogramowanie iD POS jest już wykorzystywane w niemal 200 punktach gastronomicznych, w tym w lokalach takich jak: Bułkę przez Bibułkę, Newonce Bar, Mąka i Woda, Cava, Bocca, Pasibus, Pod Gigantami, Sen, TUK TUK Koszyki, Arigator czy Legia Sports Bar.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *