Informacje prasowe
Największa duńska firma z sektora lotnictwa i obrony wykorzysta nowy system ERP
Terma, największy dostawca z duńskiego przemysłu obronnego i uczestnik w programu F-35 Joint Strike Fighter, zdecydowała się na wdrożenie najnowszej wersji systemu IFS Applications. Z systemu korzystać będą wszyscy pracownicy firmy, zatrudnieni w oddziałach na całym świecie. O wdrożeniu zadecydowała m.in. konieczność zapewnienia wysokich standardów w zakresie zarządzania danymi oraz rozbudowane możliwości automatyzacji kluczowych procesów biznesowych.
Największa duńska firma z sektora lotnictwa i obrony (A&D) wdroży kompleksowe rozwiązanie IFS dla wszystkich 1600 pracowników na całym świecie
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Terma, producent i dostawca elektroniki do zastosowań wojskowych i cywilnych, elementów płatowców i oprogramowania, zdecydowała się zaktualizować swoją platformę ERP do wersji IFS Applications 10.
Jako największy gracz duńskiego przemysłu obronnego i dostawca uczestniczący w programie F-35 Joint Strike Fighter, firma Terma odnotowuje szybki wzrost. Zwiększając swój przychód ogółem o wartości dwucyfrowe przez cztery kolejne lata, organizacja realizuje coraz więcej projektów za pomocą 16 jednostek działających na całym świecie.
Od 2001 r. system IFS Applications odgrywa kluczową rolę we wspieraniu złożonych operacji i rygorystycznych wymagań firmy Terma w zakresie zarządzania projektami i identyfikowalności. Aby wspomóc swoją globalną ekspansję, firma wymagała modernizacji wykorzystywanego systemu informatycznego, w szczególności poszukiwała niezawodnych narzędzi, z których użytkownicy mogliby korzystać za pomocą najnowocześniejszych interfejsów przeglądarkowych.
Dzięki aktualizacji systemu do wersji IFS Applications 10 firma Terma skorzysta z zaawansowanej funkcjonalności w kluczowych obszarach, takich jak zarządzanie projektami, zarządzanie relacjami z klientami (CRM) i obsługa kadr. Ponadto nowy interfejs użytkownika IFS Aurena pomoże zoptymalizować kluczowe obszary, takie jak zarządzanie dokumentacją i identyfikowalność poprzez zapewnienie użytkownikom intuicyjnego dostępu do platformy ERP na dowolnym urządzeniu, w dowolnym czasie.
„Przedsiębiorstwa w naszej branży muszą spełniać bardzo wysokie standardy w zakresie zarządzania danymi i identyfikowalności” – powiedział Jørgen Eskildsen, wiceprezes ds. IT w firmie Terma. „Dzięki aktualizacji systemu do wersji IFS Applications 10, zapewniamy ciągłość spełniania tych wymogów i zachowania pełnej kontroli nad całym łańcuchem dostaw. Inną kluczową kwestią były dla nas rozbudowane możliwości zautomatyzowania pracochłonnych procesów biznesowych oferowane przez nową wersję oprogramowania. Na przykład zarządzanie finansami obecnie jest automatycznie konsolidowane we wszystkich spółkach zależnych zaangażowanych w projekt i umożliwia globalne zarządzanie zmianami. Te udoskonalenia dają nam przewagę konkurencyjną w zakresie zoptymalizowanego zarządzania projektami i wydajności procesów”.
„IFS Applications jest doskonałym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw projektowych działających globalnie, dlatego stosujemy to oprogramowanie jako nasz centralny system rejestracji zdarzeń” – kontynuował Jørgen Eskildsen. „Dzięki kompleksowemu zestawowi w pełni zintegrowanych funkcjonalności jesteśmy w stanie wdrożyć solidne, dodatkowe możliwości w zakresie CRM i HR bez konieczności przeprowadzania złożonej integracji systemów. Oznacza to, że jesteśmy w stanie wykorzystać jedną, centralną platformę przy wykorzystaniu mniejszej ilości zasobów”.
Elni Kullmer, dyrektor IFS w Skandynawii dodał: „Jesteśmy dumni z ciągłego zaufania, jakie firma Terma pokłada w naszych pracownikach i stosowanych rozwiązaniach i cieszymy się na kontynuację współpracy, którą rozpoczęliśmy 17 lat temu. IFS Applications 10 to idealny wybór dla realizujących projekty globalnych przedsiębiorstw, które potrzebują zwiększyć wartość dodaną poprzez dostosowane do potrzeb funkcjonalności w połączeniu z intuicyjnym interfejsem użytkownika”.