Ta francuska spółka zajmuje się monitorowaniem doświadczeń cyfrowych (DEM), a jej międzynarodowy zespół składa się z ekspertów w dziedzinie Digital Experience Management. Tym samym Netskope – specjalizujący się w dziedzinie SASE – wzbogaca swoją ofertę w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa pracy hybrydowej oraz korzystania przez użytkowników z cyfrowych aplikacji.
Firmę Kadiska, z siedzibą we Francji, założono w 2020 roku. Dzięki dużemu doświadczeniu w DEM, monitorowaniu wydajności aplikacji (Application Performance Monitoring, APM) i monitorowaniu wydajności sieci (Network Performance Monitoring, NPM), zespół Kadiska zbudował swoją technologię, aby połączyć monitorowanie rzeczywistych doświadczeń użytkownika (Real User Monitoring, RUM) z kompleksowym wglądem w wydajność sieci i aplikacji, od urządzeń użytkownika po aplikacje hybrydowe, SaaS i chmurowe. Możliwości te uzupełniają i ulepszają proaktywne działania naprawcze Netskope oparte na sztucznej inteligencji i metodzie uczenia maszynowego.
“Wizja założycielska Kadiska doskonale pasuje do wizji platformy Netskope. Obie technologie zostały stworzone, aby sprostać wyzwaniom nowoczesnego świata, w którym dane, użytkownicy, infrastruktura chmurowa i aplikacje są rozproszone. To rozwiązania, które pomagają organizacjom kontrolować i optymalizować doświadczenie pracowników, a także bezpieczeństwo wszystkich aktywności w świecie cyfrowym” – skomentował Sanjay Beri, CEO i współzałożyciel Netskope
Czołowi analitycy szacują, że wartość rynku SASE będzie miała wartość 36 milardów dolarów do 2025 roku, a Gartner przewiduje, że rynek ten będzie rósł w tempie 36% CAGR w ciągu najbliższych pięciu lat[1]. Specjaliści Gartnera przewidują również, że do 2026 roku co najmniej 60% największych firm i przedsiębiorstw korzystających z rozległej infrastruktury będzie używać DEM do pomiaru wydajności aplikacji ora usług cyfrowych z punktu widzenia użytkownika, w porównaniu do 20% w 2021 roku[2].
[1] Gartner Forecast Analysis; Secure Access Service Edge, Worldwide, 21 October 2022
[2] Gartner Market Guide for Digital Experience Monitoring, 28 March 2022