Zmiany kadrowe
Piotr Dziurzyński nowym dyrektorem sprzedaży w Webcon
Menedżer będzie odpowiedzialny za wzmacnianie pozycji firmy oraz jej dalszy dynamiczny rozwój na rynku polskim. Stanie na czele zespołów odpowiadających za sprzedaż bezpośrednią, kanał partnerski oraz współpracę z kluczowymi klientami. Jego zadaniem będzie również rozbudowa zespołu sprzedaży – poinformowali przedstawiciele Webcon.
Piotr Dziurzyński wnosi do Webcon ponad 22-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży B2B, zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Przez kilkanaście lat pełnił funkcję dyrektora handlowego w sektorze usług krakowskiego Comarchu, gdzie odpowiadał m.in. za współpracę handlową z największymi polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami.
“Z radością dołączam do zespołu Webcon i jestem podekscytowany możliwością połączenia mojego doświadczenia z mocną pozycją produktu oraz śmiałą strategią rozwoju. Webcon stworzył platformę low-code, która w unikalny sposób adresuje wyzwania cyfrowej transformacji. Bogate portfolio zadowolonych klientów firmy, którzy od wielu lat automatyzują swoje procesy biznesowe z platformą Webcon to potwierdza, ale wciąż jest ogromny potencjał dla szerzenia tej wizji. Cieszę się, że będę mógł poprowadzić zespół na tej ambitnej ścieżce” – skomentował Piotr Dziurzyński, Director of Sales Development Poland w Webcon.