Projekt lead generation – program marketingowy „szyty na miarę”

Programy lead generation opracowywane są indywidualnie. Każdy projekt jest inny. Po zapoznaniu się z celem klienta przygotowujemy założenia. Stawiamy na prace zespołową, dlatego tak ważne jest omówienie projektu z redakcją, działem marketingu oraz opiekunem klienta. Jako przykład przedstawimy zintegrowaną kampanię.

Klient: SAP Polska
Projekt: program lead generation
Cel: pozyskanie 60 kwalifikowanych leadów zgodnie z kryteriami klienta. Wszystkie działania związane były z edukacją, promocją oraz generowaniem leadów.

W ramach projektu:

  • patronat medialny nad konferencją
  • opracowanie raportu na konferencję
  • opracowanie Landing Page
  • kampania lead generation

Raport na konferencję

Opracowany przez redakcję ITwiz raport „Technologiczne wsparcie w drodze do cyfrowego biznesu” dystrybuowany był wśród uczestników konferencji SAP TECHNOLOGY FORUM.

Landing Page z formularzem leadowym 

Opracowanie dedykowanego Landing Page z raportem do pobrania.

Kampania promocyjna

Opracowaliśmy kreacje do kampanii promującej raport: bannery, mailingi HTML, posty na social media oraz artykuły redakcyjne na serwisie www.itwiz.pl.

Jeśli chcesz otrzymać indywidualną ofertę skontaktuj się z nami:

Dominika Marszycka
biuro reklamy
dominika.marszycka@itwiz.pl
+48 501 010 868

Grażyna Skibniewska
biuro reklamy
grazyna.skibniewska@itwiz.pl
+48 515 260 866

Podobne