Projekt lead generation – program marketingowy “szyty na miarę”
Programy lead generation opracowywane są indywidualnie. Każdy projekt jest inny. Po zapoznaniu się z celem klienta przygotowujemy założenia. Stawiamy na prace zespołową, dlatego tak ważne jest omówienie projektu z redakcją, działem marketingu oraz opiekunem klienta. Jako przykład przedstawimy zintegrowaną kampanię.
Klient: SAP Polska
Projekt: program lead generation
Cel: pozyskanie 60 kwalifikowanych leadów zgodnie z kryteriami klienta. Wszystkie działania związane były z edukacją, promocją oraz generowaniem leadów.
W ramach projektu:
- patronat medialny nad konferencją
- opracowanie raportu na konferencję
- opracowanie Landing Page
- kampania lead generation
Raport na konferencję
Opracowany przez redakcję ITwiz raport “Technologiczne wsparcie w drodze do cyfrowego biznesu” dystrybuowany był wśród uczestników konferencji SAP TECHNOLOGY FORUM.
Landing Page z formularzem leadowym
Opracowanie dedykowanego Landing Page z raportem do pobrania.
Kampania promocyjna
Opracowaliśmy kreacje do kampanii promującej raport: bannery, mailingi HTML, posty na social media oraz artykuły redakcyjne na serwisie www.itwiz.pl.
Jeśli chcesz otrzymać indywidualną ofertę skontaktuj się z nami:
Dominika Marszycka
biuro reklamy
dominika.marszycka@itwiz.pl
+48 501 010 868
Marta Makowska
biuro reklamy
marta.makowska@itwiz.pl
+48 692 364 900
Komentarze
Powered by WP LinkPress