Rozwój oferty Ricoh wiąże się z inwestycjami w Polsce – za obsługę zadań z obszaru Data Center & Infrastructure odpowiada działający od października 2017 roku warszawski zespół Service Operations Centre (SOC). Obecnie w SOC pracuje 20 osób. Dział ten będzie jednak rozwijany i – zgodnie z założeniami Ricoh Europe – w skali roku zespół powinien się powiększyć o 50%.
“Portfolio naszych usług ewoluuje, stale dostosowujemy je do nowych potrzeb naszych klientów i rynku. To, co wyróżnia naszą ofertę na tle konkurencji to możliwość sprawnej realizacji kontraktów globalnych, przy jednoczesnym zachowaniu spersonalizowanej i elastycznej obsługi. Możemy pochwalić się wieloma udanymi realizacjami na całym świecie i zespołem doświadczonych specjalistów” – Alberto Mariani, Director of IT Services EMEA, Ricoh Europe.
Ricoh odświeżyło i rozszerzyło portfolio usług dedykowanych infrastrukturze IT. Nowa oferta opiera się na trzech, kluczowych filarach. Pierwszy z nich Workplace & Mobility związany jest z tworzeniem nowoczesnego cyfrowego środowiska pracy, które pozwoli na uzyskanie większej efektywności i elastyczności biznesowej. Usługi oferowane w ramach drugiego filaru – Data Center & Infrastructure – koncentrują się na transformacji i zarządzaniu infrastrukturą IT o znaczeniu krytycznym. Natomiast trzeci – Information Management & Business Intelligence – związany jest z efektywną analizą danych biznesowych.
Rozwój oferty Ricoh wiąże się z inwestycjami w Polsce. Za obsługę zadań z drugiego filaru Data Center & Infrastructure odpowiada bowiem – działający od października 2017 roku – warszawski zespół Service Operations Centre. SOC realizuje zadania z zakresu Managed Services w związku z tym duża część pracy jest automatyzowana.