To ważna fuzja na europejskim rynku martech, która wzmacnia pozycję SALESmanago w segmencie średnich firm e-commerce. Jednocześnie rozszerza zasięg geograficzny tej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów o kluczowe rynki północnoeuropejskie. Fuzja z Leadoo - fińskim pionierem konwersji online - oznacza wspólne portfolio ponad 3000 klientów. Zintegrowane narzędzie oferuje zaawansowaną personalizację, identyfikację i segmentację potencjalnych klientów oraz skuteczną konwersję odwiedzających w kupujących. Obecnie SALESmanago - z siedzibą w Krakowie - obsługuje ponad 158 miliardów transakcji miesięcznie i ma swoim portfolio takie marki jak: iSpot, Komputronik, Victoria’s Secret czy 4F. "W obliczu rosnącej fragmentacji rynku martech, dostarczamy średniej wielkości firmom e-commerce kompleksowe, a jednocześnie proste w użyciu narzędzie. Łącząc siły z Leadoo, tworzymy platformę, która nie tylko zwiększa sprzedaż, ale fundamentalnie zmienia sposób, w jaki marki budują relacje ze swoimi klientami. To kolejny krok w realizacji naszej strategii, aby zostać liderem w sektorze Customer Engagement Platform w Europie" - skomentował Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago. "Połączenie z SALESmanago to naturalna decyzja biznesowa. Wspólnie możemy zaoferować klientom znacznie większe możliwości rozwoju i lepsze wyniki ich działań marketingowych" - podsumował Fredrik Rönnlund, dyrektor generalny Leadoo.