Informacje prasowe
Szwedzki lider przemysłu drzewnego udoskonali efektywność biznesu oraz obsługę klienta
Firma Derome wykorzysta oprogramowanie IFS Applications w roli głównej platformy wspierającej zarządzanie. Oprogramowanie wesprze m.in. procesy finansów, sprzedaży, produkcji, logistyki oraz obsługi klienta. System będzie wykorzystywany w ponad 50 lokalizacjach należących do szwedzkiego koncernu.
Głównym celem projektu jest zwiększenie efektywności w grupie poprzez połączenie wewnętrznych procesów obejmujących finanse, sprzedaż, produkcję, logistykę i obsługę klienta.
Działalność przedsiębiorstwa utworzonego w 1946 r. obejmuje przemysł leśny i drzewny – 5 tartaków, budownictwo i handel żelazem, produkcja domów, produkcja kratownic, pelletu, opakowań, elementów budynku, zagospodarowanie terenu i zarządzanie nieruchomościami.
Aby zwiększyć efektywność operacyjną i uprościć proces obsługi zamówień, Derome rozpoczął prace nad projektem wdrożenia nowej, wewnętrznej platformy biznesowej. Po przeprowadzeniu kompleksowej oceny, firma wybrała system IFS Applications 10, który zostanie wdrożony w ponad 50 lokalizacjach dla 1700 użytkowników.
„Jako firma musimy być elastyczni, działać szybko i dysponować odpowiednią wiedzą, by przyczynić się do sukcesów naszych klientów” – powiedział Magnus Andersson, prezes zarządu Derome. „Potrzebowaliśmy nowoczesnego systemu biznesowego, który umożliwiłby nam dalszą poprawę jakości naszych dostaw oraz ułatwił codzienne życie naszych klientów. Dzięki IFS możemy stać się jeszcze lepszym partnerem i dostawcą dzięki holistycznemu podejściu do wszystkich naszych zobowiązań wobec klientów”.
Za pomocą IFS Applications 10 Derome zintegruje wewnętrzne procesy w zakresie finansów, sprzedaży, produkcji, logistyki i obsługi klienta na jednej, łatwej w użyciu platformie. Dzięki temu klienci Derome będą mogli cieszyć się płynnym i uproszczonym interfejsem z pełną przejrzystością całego procesu składania zamówień. Rozwiązanie ułatwi klientom składanie, zmienianie i śledzenie zamówień oraz umożliwi komunikację na żądanie z pracownikami działu obsługi klienta.
„Nowa platforma biznesowa jest częścią naszej strategii globalnej cyfryzacji obecnie wdrażanej w całej naszej firmie” – dodał Magnus Andersson. „Chcemy znajdować się w czołówce w każdym z segmentów przemysłu, w których działamy i zawsze staramy się odnieść sukces. Cenimy fakt, że IFS jest globalną firmą z długoterminową wizją, o bogatym doświadczeniu w przemyśle i posiadającą długą tradycję działalności w Szwecji. IFS dobrze zna naszą branżę, a ich technologia odpowiada naszym bieżącym i przyszłym potrzebom”.
Elni Kullmer, szef IFS Scandinavia, powiedziała: „Cieszymy się na możliwość wsparcia Derome w realizacji misji w zakresie poprawy jakości dostaw i sprawienia, że praca będzie łatwiejsza i bardziej przejrzysta. Dla nas jest to potwierdzenie skuteczności naszych działań w segmencie produkcji i sprzedaży detalicznej i czekamy z niecierpliwością na uruchomienie projektu implementacji”.