Rynek
T-Mobile zapewni Grupie MS Galleon usługi telefonii mobilnej oraz cyberbezpieczeństwa
Grupa MS Galleon, zrzeszająca kilkadziesiąt spółek – właściciel takich marek jak m.in. Synthos, Cersanit, Komfort czy Barlinek – rozpoczęła niedawno współpracę z T-Mobile Polska. Zawarte kontrakty obejmują swym zakresem usługi świadczone dla wszystkich polskich i zagranicznych spółek Grupy.
W ramach współpracy T-Mobile obsłuży powyżej 5900 kart SIM ze wszystkich spółek MS Galleon. Operator zajmie się także wzmocnieniem sygnału w placówkach Grupy w Polsce oraz za granicą. Tym samym będzie aktywnie uczestniczył w transformacji cyfrowej spółek z Grupy MS Galleon. Dodatkowo umowa objęła świadczenie najbardziej zaawansowanej usługi z obszaru cyberbezpieczeństwa – Security Operations Center dla 15 spółek wchodzących w skład MS Galleon.
Jak poinformowano, na decyzję Grupy o wyborze T-Mobile Polska decydujący wpływ miało holistyczne i komplementarne podejście oraz doświadczenie operatora, poparte referencyjnymi wdrożeniami w obszarze rozwiązań Mobile i ICT. Niezwykle ważna była też kompleksowość oferty – nie tylko usług mobilnych, ale również zaawanasowanych rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa IT.
“Jakość i niezawodność usług komunikacji oraz zapewnienie naszym spółkom cyberbezpieczeństwa na najwyższym światowym poziomie to dla nas kwestia kluczowa. Decyzję o wdrożeniu projektu podjęliśmy także z myślą o naszych pracownikach, partnerach i klientach” – podkreślił Piotr Lipko, Managing Director MS Galleon.
Obok niezawodnej i stabilnej łączności równie ważne dla sprawnego funkcjonowania organizacji jest odpowiednie zabezpieczenie całej infrastruktury IT.
“Jako T-Mobile mamy wypracowane wysokie kompetencje w sferze cyberbezpieczeństwa, silny zespół ekspertów z rynku lokalnego oraz europejskiego. Posiadamy zaawansowane, sprawdzone i referencyjne zaplecze technologiczne całego Security Operations Center. Jesteśmy dumni, że cała Grupa MS Galleon zdecydowała się zaufać temu doświadczeniu, możliwościom i wiedzy. Rozpoczęcie współpracy w wielu obszarach to początek transformacji cyfrowej klienta oraz budowanie wieloletniej współpracy opartej na fundamentach technologii i partnerstwie” – podsumowała Urszula Kruczek, Enterprise Sales Director, odpowiadająca za sprzedaż usług T-Mobile Polska i T-Systems Polska w ramach oferty T Business.