Zmiany kadrowe
Veeam ma nowego dyrektora ds. marketingu
Został nim Rick Jackson, były szef marketingu w firmach VMware, Qlik i Rackspace. W Veeam nowy CMO będzie kierował globalnymi działaniami marketingowymi, wspomagając firmę w budowaniu pozycji lidera na rynku nowoczesnych rozwiązań do ochrony danych w środowiskach chmurowych, wirtualnych, fizycznych, hybrydowych, Software-as-a-Service (SaaS) i Kubernetes – poinformowali przedstawiciele spółki.
Kariera Ricka Jacksona związana jest z branżą technologiczną. Do Veeam dołącza po ośmiu latach pracy w firmie Qlik, gdzie kierował globalnymi działaniami marketingowymi. Był członkiem kadry kierowniczej, która przekształciła Qlik w firmę SaaS zajmującą kompleksową analityką danych. Jackson pełnił również funkcję CMO w VMware, gdzie pomagał w transformacji ze środowiska wirtualnego do infrastruktury chmurowej i zaczął inicjatywę Software-Defined Data Center (SDDC). To właśnie w VMware Rick Jackson poznał firmę Veeam i jej wiodące na rynku produkty. Nowy CMO ukończył studia informatyczne na California State University w Northridge.
“To emocjonujące, że dołączam do Veeam w tym punkcie rozwoju firmy” – powiedział Rick Jackson. „Dane, najważniejsze i szybko rozrastające się zasoby przedsiębiorstw, są dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek narażone na złośliwe ataki i nieplanowane przestoje. Veeam oferuje godne zaufania rozwiązania chroniące 450 tys. organizacji na całym świecie. Swój sukces zawdzięcza kombinacji świetnego zespołu, silnych partnerów, lojalnych społeczności i wiodących produktów. Cieszę się na współpracę ze światowej klasy firmą oraz utalentowanym i twórczym zespołem marketingowym” – dodał.
“Doświadczenie Ricka w kierowaniu globalnymi zespołami marketingowymi w trakcie wzrostu i transformacji branży wniesie cenny strategiczny wkład w naszą drogę ku pozycji niekwestionowanego lidera w dziedzinie ochrony danych” – skomentował Anand Eswaran, CEO firmy Veeam. “Rick ma bogate i wszechstronne doświadczenie, które pomoże wzmocnić pozycję naszej marki i odnieść trwały sukces. Cieszę się na to, jaki wkład wniesie Rick współpracując z naszym działem marketingu, by pomóc firmie się rozwijać, wprowadzać innowacje i być liderem na rynku” – podsumował.