Nowy ośrodek ma specjalizować się m.in. w usługach zarządzania aplikacjami IFS. Globalne centrum konsultingowe IFS będzie też pełnić istotną rolę w kontekście rozwoju struktur firmy w regionie Europy Wschodniej.
Z oficjalnych informacji wynika, że powstające centrum kompetencyjne IFS będzie specjalizować się w zapewnieniu kompleksowego wsparcia dla użytkowników oprogramowania IFS, a także rozbudowanej obsługi klientów. W nowym ośrodku pracować będą m.in. Solution Delivery Managerowie, którzy na podstawie bliskiej współpracy z konkretnymi klientami będą odpowiedzialni m.in. za analizę potrzeb i bieżące doradztwo w zakresie wykorzystania najlepszych rozwiązań z oferty IFS. Centrum konsultingu IFS w regionie będzie koncentrować się na realizacji usług dla klientów z Europy, jednak – w zależności od potrzeb – lokalny zespół konsultantów będzie angażować się też w projekty z innych części świata. Nowym zespołem pokieruje Alicja Fijałkowska, która do tej pory kierowała zespołem wsparcia klientów IFS w regionie Europy Wschodniej. “IFS rośnie o 30 proc. rocznie w sprzedaży rozwiązań informatycznych. Jesteśmy znaczącą firmą, która może i realizuje zaawansowane, globalne projekty na dużą skalę. Mocno angażujemy się w tworzenie relacji z klientami i staramy się trafnie odpowiadać na ich potrzeby. Konsekwencją tych założeń jest stworzenie Global Consulting Team – Poland” – tłumaczy Alicja Fijałkowska.
Wedle zapewnień w nowym centrum kompetencyjnym IFS pracę znajdzie przynajmniej 20 specjalistów, a nowy zespół ma rozpocząć pracę w pierwszych miesiącach 2022 roku. “Aktualna oferta IFS Success w tym Application Management Services to przemyślana strategia naszej firmy, aby skierować działania jeszcze bardziej na klienta i jego sukces w prowadzeniu biznesu. Jesteśmy na etapie budowy zespołu, w Polsce mamy bardzo dobrych specjalistów, których aktualnie rekrutujemy i liczymy, że pierwsi z nich rozpoczną pracę już w pierwszym kwartale 2022 roku. Na początek planujemy zatrudnienie około 20 ekspertów, dalsze rekrutacje uzależnione będą od zapotrzebowania naszych klientów” – mówi Alicja Fijałkowska. “Chcemy stworzyć różnorodny zespół zarówno pod względem kompetencji, jak i podejścia do podejmowanych tematów. Zależy nam na wysokiej motywacji do działania, szukania rozwiązań, otwartości na zmiany oraz elastyczności względem zmieniających się okoliczności” – dodaje Alicja Fijałkowska.