Firma Gaia Herbs przeprowadzi wdrożenie systemu IFS Applications w celu zautomatyzowania kluczowych procesów, poprawy wydajności sprzedaży i planowania, a także skrócenia czasu realizacji działań księgowych oraz analizy faktycznych kosztów produkcji. Oprogramowanie wesprze też obsługę klienta.
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Gaia Herbs – wiodący dostawca suplementów ziołowych – wdroży system IFS Applications jako oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP). Za wyborem tego rozwiązania przemawiała bogata wiedza firmy IFS w branży produkcji procesowej oraz umiejętność doskonalenia wydajności w obszarach kluczowych dla funkcjonowania przedsiębiorstw.
W firmie Gaia zostaną w ten sposób zastąpione dwa oddzielne systemy ERP, czego wynikiem będą następujące korzyści:
• Skrócenie o 25% czasu potrzebnego na rozliczanie finansów pod koniec miesiąca i roku.
• Zaoszczędzenie od 80 do 100 godzin tygodniowo na ręcznym wprowadzaniu danych do portalu „MeetYourHerbs®”, który umożliwia klientom śledzenie dostaw i udostępnia informacje o pochodzeniu produktów.
• Sprawne obliczanie faktycznych kosztów wytwarzania, które stanowi wyzwanie w przypadku niektórych systemów ERP ze względu na przemiany materiałów na surowiec wykorzystywany w wielu produktach.
• Grupowe zatwierdzanie rejestrów elektronicznych przydatne w zapewnianiu zgodności z wytycznymi organizacji FDA.
• Funkcje obsługi sprzedaży i planowania działalności ułatwiające balansowanie możliwości produkcyjnych względem spodziewanego popytu.
Wgląd w łańcuch dostaw jest w firmie Gaia bardzo ważny. Dzięki temu klienci mają pewność, że otrzymują towar zgodny z zamówieniem. Już teraz w witrynie firmy klient może wpisać kod produktu, by zobaczyć szczegółowe informacje na temat pochodzenia, daty przetworzenia i siły działania danej partii ziół.
„Ważne jest, by nasi klienci mogli sprawdzić, skąd pochodzą nasze zioła i zobaczyć wszystkie dotyczące ich wyniki testów” – powiedział Jason Phillips, kierownik projektów technicznych w firmie Gaia. „Obecnie tę usługę zapewniamy klientom w sposób ręczny, co wraz z rozwojem naszej działalności staje się coraz mniej praktyczne. Ponieważ planujemy znaczną ekspansję, potrzebujemy bardziej skalowalnego, automatycznego rozwiązania. System IFS Applications umożliwi nam automatyzację procesów, a także dodanie nowych danych do portalu „MeetYourHerbs®”, takich jak nazwa dostawcy wyprodukowanej partii produktu i wiele innych. Wraz z rozwojem działalności, zamiast oddalać się od klienta, chcemy przy użyciu rozwiązań technologicznych budować jeszcze większą więź”.
Katherine James, wiceprezes ds. sprzedaży w IFS North America – dodaje: „Jesteśmy pod wrażeniem starań firmy Gaia nie tylko w celu ułatwienia śledzenia dostaw, ale także umożliwienia klientom poznania pochodzenia i czystości ich produktów. Bardzo cieszy nas okazja do wsparcia ich wysoce technicznego podejścia do rozwoju działalności. Chętnie pomożemy im w optymalizowaniu procesów administracyjnych i lepszym planowaniu produkcji względem przewidywanej sprzedaży”.