BranżaRynek

Wdrożenie systemu ERP usprawni działalność producenta suplementów diety

Firma Gaia Herbs przeprowadzi wdrożenie systemu IFS Applications w celu zautomatyzowania kluczowych procesów, poprawy wydajności sprzedaży i planowania, a także skrócenia czasu realizacji działań księgowych oraz analizy faktycznych kosztów produkcji. Oprogramowanie wesprze też obsługę klienta.

Wdrożenie systemu ERP usprawni działalność producenta suplementów diety

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Gaia Herbs – wiodący dostawca suplementów ziołowych – wdroży system IFS Applications jako oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP). Za wyborem tego rozwiązania przemawiała bogata wiedza firmy IFS w branży produkcji procesowej oraz umiejętność doskonalenia wydajności w obszarach kluczowych dla funkcjonowania przedsiębiorstw.

W firmie Gaia zostaną w ten sposób zastąpione dwa oddzielne systemy ERP, czego wynikiem będą następujące korzyści:
• Skrócenie o 25% czasu potrzebnego na rozliczanie finansów pod koniec miesiąca i roku.
• Zaoszczędzenie od 80 do 100 godzin tygodniowo na ręcznym wprowadzaniu danych do portalu „MeetYourHerbs®”, który umożliwia klientom śledzenie dostaw i udostępnia informacje o pochodzeniu produktów.
• Sprawne obliczanie faktycznych kosztów wytwarzania, które stanowi wyzwanie w przypadku niektórych systemów ERP ze względu na przemiany materiałów na surowiec wykorzystywany w wielu produktach.
• Grupowe zatwierdzanie rejestrów elektronicznych przydatne w zapewnianiu zgodności z wytycznymi organizacji FDA.
• Funkcje obsługi sprzedaży i planowania działalności ułatwiające balansowanie możliwości produkcyjnych względem spodziewanego popytu.

Wgląd w łańcuch dostaw jest w firmie Gaia bardzo ważny. Dzięki temu klienci mają pewność, że otrzymują towar zgodny z zamówieniem. Już teraz w witrynie firmy klient może wpisać kod produktu, by zobaczyć szczegółowe informacje na temat pochodzenia, daty przetworzenia i siły działania danej partii ziół.
„Ważne jest, by nasi klienci mogli sprawdzić, skąd pochodzą nasze zioła i zobaczyć wszystkie dotyczące ich wyniki testów” – powiedział Jason Phillips, kierownik projektów technicznych w firmie Gaia. „Obecnie tę usługę zapewniamy klientom w sposób ręczny, co wraz z rozwojem naszej działalności staje się coraz mniej praktyczne. Ponieważ planujemy znaczną ekspansję, potrzebujemy bardziej skalowalnego, automatycznego rozwiązania. System IFS Applications umożliwi nam automatyzację procesów, a także dodanie nowych danych do portalu „MeetYourHerbs®”, takich jak nazwa dostawcy wyprodukowanej partii produktu i wiele innych. Wraz z rozwojem działalności, zamiast oddalać się od klienta, chcemy przy użyciu rozwiązań technologicznych budować jeszcze większą więź”.

Katherine James, wiceprezes ds. sprzedaży w IFS North America – dodaje: „Jesteśmy pod wrażeniem starań firmy Gaia nie tylko w celu ułatwienia śledzenia dostaw, ale także umożliwienia klientom poznania pochodzenia i czystości ich produktów. Bardzo cieszy nas okazja do wsparcia ich wysoce technicznego podejścia do rozwoju działalności. Chętnie pomożemy im w optymalizowaniu procesów administracyjnych i lepszym planowaniu produkcji względem przewidywanej sprzedaży”.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *