Zmiany kadrowe
Wojciech Życzyński dyrektorem Segmentu Kluczowych Klientów, MSP oraz Partnerów w Microsoft Polska
Wojciech Życzyński, członek zarządu w polskim oddziale Microsoft, pełniący obowiązki Dyrektora Marketing & Operations objął stanowisko Dyrektora Segmentu Kluczowych Klientów, Małych i Średnich Firm oraz Partnerów. Zastąpił na tym stanowisku Przemysława Szudera.
W nowej roli będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii sprzedaży rozwiązań Microsoft do segmentu Klientów Korporacyjnych, sektora MŚP, a także za współpracę z kanałem partnerskim. W ciągu minionych 2 lat Wojciech Życzyński był członkiem zarządu w polskim oddziale Microsoft, pełniąc funkcję Senior Business Development Managera. Koordynował sprzedaż i marketing w zakresie oferty chmurowej Microsoft oraz rozwój biznesu w nowych obszarach. Odpowiadał za przyspieszenie procesu cyfrowej transformacji struktur Microsoft w Polsce oraz realizację strategicznych projektów. W ostatnich miesiącach stał również na czele zespołu Marketing & Operations, wspierając jego funkcjonowanie w obszarze planowania marketingu i realizacji działań biznesowych.
„Każdy kolejny krok na mojej drodze zawodowej to okazja do nowych doświadczeń, wyzwań i osiągnięć. Te zawsze są udziałem nie tylko lidera, ale ludzi, którzy z nim pracują. Tym bardziej cieszę się, że dołączam do wyjątkowego zespołu, który już nie raz zademonstrował, że gra jak świetnie zgrana drużyna. Jestem przekonany, że będziemy się wspólnie uczyć od siebie, inspirować się nawzajem, żeby jeszcze skuteczniej współpracować z partnerami i klientami przy ich cyfrowej transformacji” – mówi Wojciech Życzyński.
Wojciech Życzyński ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem sprzedaży i marketingu w branży IT. Dołączył do zespołu Microsoft w 2008 roku. Przez ostatnie 10 lat kierował procesem rozwoju biznesu w chmurze wśród klientów z sektora MŚP oraz transformacją modelu biznesowego partnerów Microsoft. Prowadził również dział odpowiedzialny za transformację organizacji samorządowych w oparciu o platformę technologii Microsoft i rozwiązania Partnerów firmy. Zanim związał się z polskim oddziałem Microsoft, odpowiadał za zarządzanie sprzedażą i rozwój produktów u jednego z dystrybutorów IT oraz resellera produktów Microsoft.