Zmiany kadrowe
Aniela Hejnowska członkiem zarządu Microsoft Polska odpowiedzialnym za marketing i operacje
Z dniem 15 maja objęła stanowisko Dyrektora Marketingu i Operacji. Jest odpowiedzialna m.in. za realizację strategicznych celów biznesowych polskiego oddziału Microsoft.
Aniela Hejnowska jako członek zarządu Microsoft Polska będzie wspierała rozwój spółki na lokalnym rynku, będzie też odpowiedzialna za działania marketingowe, a także – koordynację realizację strategicznych celów biznesowych. W szczególności mają one dotyczyć rozwiązań wspierających cyfrową transformację polskich przedsiębiorstw. „Jestem pod wrażeniem transformacji kulturowej oraz strategicznej, jaką przechodzi Microsoft przez ostatnie lata. Cieszę się, że będę ich częścią i wspólnie z moimi kolegami i koleżankami będziemy nadawać rytm tym zmianom na naszym rynku. Jestem przekonana, że moja pasja do technologii pozwoli czerpać ogrom satysfakcji z pracy w tak dynamicznym środowisku. Wierzę, że wspólnie z zespołem będziemy osiągać ponadprzeciętne wyniki, realizować wyjątkowe projekty i uczyć się od siebie nawzajem. W Microsoft mamy szansę kształtować cyfrowy krajobraz zmian” – mówi Aniela Hejnowska.
Aniela Hejnowska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami z sektora telekomunikacyjnego i nowych technologii. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję wiceprezesa firmy Groupon, gdzie odpowiadała za działalność na rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wcześniej, przez ponad 4 lata pełniła funkcję dyrektora zarządzającego w segmencie SOHO/SME w firmie Netia. W przeszłości związana była także z firmą Tele2 Poland.
Aniela Hejnowska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu oraz Ecole Superieure de Commerce w Grenoble. W 2010 roku została wyróżniona tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką.