Zmiany kadrowe

Aniela Hejnowska członkiem zarządu Microsoft Polska odpowiedzialnym za marketing i operacje

Z dniem 15 maja objęła stanowisko Dyrektora Marketingu i Operacji. Jest odpowiedzialna m.in. za realizację strategicznych celów biznesowych polskiego oddziału Microsoft.

Aniela Hejnowska członkiem zarządu Microsoft Polska odpowiedzialnym za marketing i operacje

Aniela Hejnowska jako członek zarządu Microsoft Polska będzie wspierała rozwój spółki na lokalnym rynku, będzie też odpowiedzialna za działania marketingowe, a także – koordynację realizację strategicznych celów biznesowych. W szczególności mają one dotyczyć rozwiązań wspierających cyfrową transformację polskich przedsiębiorstw. „Jestem pod wrażeniem transformacji kulturowej oraz strategicznej, jaką przechodzi Microsoft przez ostatnie lata. Cieszę się, że będę ich częścią i wspólnie z moimi kolegami i koleżankami będziemy nadawać rytm tym zmianom na naszym rynku. Jestem przekonana, że moja pasja do technologii pozwoli czerpać ogrom satysfakcji z pracy w tak dynamicznym środowisku. Wierzę, że wspólnie z zespołem będziemy osiągać ponadprzeciętne wyniki, realizować wyjątkowe projekty i uczyć się od siebie nawzajem. W Microsoft mamy szansę kształtować cyfrowy krajobraz zmian” – mówi Aniela Hejnowska.

Aniela Hejnowska posiada ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu organizacjami z sektora telekomunikacyjnego i nowych technologii. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję wiceprezesa firmy Groupon, gdzie odpowiadała za działalność na rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wcześniej, przez ponad 4 lata pełniła funkcję dyrektora zarządzającego w segmencie SOHO/SME w firmie Netia. W przeszłości związana była także z firmą Tele2 Poland.

Aniela Hejnowska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu National Louis University w Nowym Sączu oraz Ecole Superieure de Commerce w Grenoble. W 2010 roku została wyróżniona tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką.

Przeczytaj również
Polska cyfrowym hubem Europy Środkowo-Wschodniej?
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *