Zmiany kadrowe

Arkadiusz Seredyn przeszedł z Orange do Synerise

Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie i rozwój globalnej działalności komercyjnej firmy, w tym za zapewnienie jak najlepszego, całościowego doświadczenia klientów oraz partnerów biznesowych w relacji z Synerise.

Arkadiusz Seredyn przeszedł z Orange do Synerise

Arkadiusz Seredyn na stanowisku Executive Vice President & Chief Commercial Officer w Synerise zapowiada m.in. realizację strategii działań komercyjnych m.in. w obszarze innowacyjnych rozwiązań wspierających klientów w cyfrowej transformacji, tworzenie nowoczesnych modeli partnerskich, a także wykorzystanie najlepszych praktyk w obszarze rozwoju produktu, sprzedaży i marketingu.

“Jesteśmy bardzo podekscytowani dołączeniem Arkadiusza i doświadczeniem, które wniesie do Synerise. Jego wiedza na temat cyfrowego krajobrazu pomoże nam przenieść się na kolejny etap międzynarodowej ekspansji i pozwoli przyspieszyć nasz rozwój. Arkadiusz stanowi wartościowe uzupełnienie naszego zespołu liderów, a jego transfer to kolejny ważny punkt na drodze do zbudowania jednej z największych marek na rynku AI” – mówi Jarosław Królewski, dyrektor generalny Synerise. Według niego jeszcze w tym półroczu na rynek trafią nowe rozwiązania, które w połączeniu z nową strategią rynkową wzmocnią pozycję rynkową Synerise. “Zamierzamy skalować Synerise przez intelekt, dlatego tak ważne dla nas są rozwiązania, które wprowadzają unikalną wartość dodaną. Jesteśmy i pozostaniemy spółką technologiczną z silnym IP i strategią długoterminową”– dodaje Jarosław Królewski. Firma Synerise rozwija m.in. platformę analityczną, która w oparciu o dostępne dane i algorytmy sztucznej inteligencji wspiera kluczowe obszary biznesowe związane z obsługą klienta. Funkcjonalności Synerise wspierają m.in. personalizację komunikacji i zarządzanie polityką cenową w czasie rzeczywistym, niezależnie od skali prowadzonej działalności.

Przez ostatnie trzy lata Arkadiusz Seredyn był odpowiedzialny za realizację cyfrowej transformacji Orange Polska. Poza strategicznymi projektami transformacyjnymi odpowiadał za obszary związane m.in. z analityką biznesową, zarządzaniem kampaniami sprzedażowymi i strategię omnichannel. Wcześniej związany był m.in. z firmą SAS, gdzie w funkcji dyrektora wykonawczego odpowiadał za strategiczne projekty i partnerstwa biznesowe. Zarządzał też sprzedażą oraz consultingiem największego w regionie EMEA obszaru Communication, Media & Energy.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *