Zmiany kadrowe

Arkadiusz Seredyn przeszedł z Orange do Synerise

Będzie odpowiedzialny za nadzorowanie i rozwój globalnej działalności komercyjnej firmy, w tym za zapewnienie jak najlepszego, całościowego doświadczenia klientów oraz partnerów biznesowych w relacji z Synerise.

Arkadiusz Seredyn przeszedł z Orange do Synerise

Arkadiusz Seredyn na stanowisku Executive Vice President & Chief Commercial Officer w Synerise zapowiada m.in. realizację strategii działań komercyjnych m.in. w obszarze innowacyjnych rozwiązań wspierających klientów w cyfrowej transformacji, tworzenie nowoczesnych modeli partnerskich, a także wykorzystanie najlepszych praktyk w obszarze rozwoju produktu, sprzedaży i marketingu.

“Jesteśmy bardzo podekscytowani dołączeniem Arkadiusza i doświadczeniem, które wniesie do Synerise. Jego wiedza na temat cyfrowego krajobrazu pomoże nam przenieść się na kolejny etap międzynarodowej ekspansji i pozwoli przyspieszyć nasz rozwój. Arkadiusz stanowi wartościowe uzupełnienie naszego zespołu liderów, a jego transfer to kolejny ważny punkt na drodze do zbudowania jednej z największych marek na rynku AI” – mówi Jarosław Królewski, dyrektor generalny Synerise. Według niego jeszcze w tym półroczu na rynek trafią nowe rozwiązania, które w połączeniu z nową strategią rynkową wzmocnią pozycję rynkową Synerise. “Zamierzamy skalować Synerise przez intelekt, dlatego tak ważne dla nas są rozwiązania, które wprowadzają unikalną wartość dodaną. Jesteśmy i pozostaniemy spółką technologiczną z silnym IP i strategią długoterminową”– dodaje Jarosław Królewski. Firma Synerise rozwija m.in. platformę analityczną, która w oparciu o dostępne dane i algorytmy sztucznej inteligencji wspiera kluczowe obszary biznesowe związane z obsługą klienta. Funkcjonalności Synerise wspierają m.in. personalizację komunikacji i zarządzanie polityką cenową w czasie rzeczywistym, niezależnie od skali prowadzonej działalności.

Przeczytaj również
Marcin Petrykowski nowym prezesem Atende

Przez ostatnie trzy lata Arkadiusz Seredyn był odpowiedzialny za realizację cyfrowej transformacji Orange Polska. Poza strategicznymi projektami transformacyjnymi odpowiadał za obszary związane m.in. z analityką biznesową, zarządzaniem kampaniami sprzedażowymi i strategię omnichannel. Wcześniej związany był m.in. z firmą SAS, gdzie w funkcji dyrektora wykonawczego odpowiadał za strategiczne projekty i partnerstwa biznesowe. Zarządzał też sprzedażą oraz consultingiem największego w regionie EMEA obszaru Communication, Media & Energy.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *