Zdaniem przedstawicieli koncernu Atos przejęcie firm AMG.net oraz Bull umożliwi rozwój biznesu na rynku lokalnym, a także wzmocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych. Od stycznia br. spółki działają już pod marką Atos.
Po połączeniu z Grupą Bull obecnie w strukturach Atos pod wspólną marką funkcjonują dwie jednostki biznesowe: spółka odpowiedzialna za działania na rynku polskim oraz spółka odpowiedzialna za usługi Global Delivery w ramach kontraktów globalnych. Pierwsza z nich jest kontynuatorem działań firmy AMG.net. Druga zaś – stanowi część struktury Global Delivery Centers – i dysponuje oddziałami w Bydgoszczy oraz we Wrocławiu.
W kolejnych miesiącach Atos ma koncentrować się na rozwoju oferty i pozyskiwaniu nowych klientów. Planowany jest też dalszy rozwój firmy poprzez przejęcia. „Rok 2014 to akwizycja Grupy Bull, a już w tym roku ogłosiliśmy fuzję z amerykańskim potentatem Xerox IT, co w Polsce skutkuje połączenie z krakowskim odziałem tej firmy” – mówi Hanns-Thomas Kopf, kierujący działalnością firmy Atos w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Zamiar przejęcia firm Bull i AMG.net przez koncern Atos zapowiedziano rok temu. Wedle zapowiedzi do grudnia br. potrwa proces rebrandingu spółek AMG.net i Bull Polska. Obecnie Atos zatrudnia w Polsce niemal 4 tys. osób. Przedstawiciele firmy Atos potwierdzili również plan zwiększenia zatrudnienia. Do końca 2016 roku w oddziałach firmy we Wrocławiu oraz w Bydgoszczy znajdzie ok. 800 osób.