Warszawski oddział Capco będzie odpowiedzialny za obsługę branży finansowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Tylko w pierwszym okresie działalności polskiego oddziału planowane jest zatrudnienie ok. 200 osób. Działalność firmy Capco koncentruje się na wsparciu w zakresie zarządzania i wykorzystania technologii cyfrowych dla sektora usług finansowych.
Zdaniem przedstawicieli firmy Capco dynamiczny rozwój polskiej gospodarki stanowi silny, pozytywny impuls dla banków i innych podmiotów z branży finansowej, który napędza rozwój sektora usług finansowych. W efekcie na polskim rynku rośnie zapotrzebowanie wiedzę oraz usługi pozwalające w efektywny sposób wykorzystać potencjał najnowszych technologii IT oraz związanych z nimi trendów w sektorze finansowym. Stanowi to jeden z czynników, które zadecydowały o rozwoju działalności wywodzącej się z Belgii firmy Capco właśnie na rynku polskim. „Dynamika rozwoju polskiej gospodarki oferuje wiele możliwości. Otwarcie naszego nowego biura w Warszawie pozwoli nam je lepiej wykorzystać, zwiększając równocześnie nasze zaangażowanie w kolejnych krajach Europy” – mówi Lance Levy, dyrektor generalny firmy Capco. Jednocześnie, polski oddział Capco będzie odpowiedzialny za rozwój działalności firmy także w innych krajach regionu.
Polski oddział Capco będzie odpowiedzialny za rozwój działalności firmy także w innych krajach regionu.
Plany zakładają, że w polskim oddziale Capco pracę znajdzie ok. 200 osób. Poszukiwane będą m.in. kompetencje technologiczne i biznesowe zmierzające do innowacyjnego wdrażania dostępnych rozwiązań w sposób wspierający nowoczesny biznes, a także – przedsiębiorczość i kreatywność. Polskim zespołem Capco pokieruje Andrea Lo Solfo, w przeszłości związany m.in. z firmą Accenture. W swojej dotychczasowej karierze Andrea Lo Solfo odpowiadał też m.in. za rozwój firm świadczących usługi finansowe i wspierał realizację procesów transformacji biznesowej oraz cyfrowej. Wedle zapowiedzi podobne zadania będzie realizował też wraz z warszawskim zespołem Capco.
Przedstawiciele firmy zapowiadają chęć rozwoju sieci partnerów na polskim i europejskim rynku. O status partnera Capco starać mogą się m.in. firmy oferujące rozwiązania i usługi IT dla sektora bankowości i ubezpieczeń.
Oferta usług firm Capco jest skierowana przede wszystkim do podmiotów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego. Świadczone usługi koncentrują się m.in. na wsparciu w realizacji projektów ukierunkowanych na wykorzystanie najbardziej innowacyjnych rozwiązań technologicznych z korzyścią dla jakości usług świadczonych dla klientów końcowych czy możliwości dopasowania oferty produktowej do potrzeb odbiorców. Przedstawiciele firmy podkreślają, że realizowane projekty najczęściej mają strategiczne znaczenie dla właściwego funkcjonowania danej organizacji w czasach coraz bardziej powszechnych zmian cyfrowych. “Capco pomaga swoim klientom we wdrażaniu najnowszych technologii i – co jeszcze istotniejsze – w skutecznym integrowaniu ich z nowatorskimi modelami biznesowymi. Pozwala to nadawać nową jakość platformom obsługi klienta końcowego. Musimy pamiętać, że w obecnych czasach firmy z sektora finansowego oraz spoza niego konkurują ze sobą, świadcząc usługi finansowe tym samym klientom końcowym. Dlatego właśnie pozytywne doświadczenie klienta będzie w największym stopniu determinowało i definiowało końcowy sukces rynkowy” – podkreśla Andrea Lo Solfo. Firma Capco oferuje też m.in. usługi wsparcia zarządzania, a także złożonych projektów wdrożeniowych, integracyjnych i technologicznych.
Przedstawiciele firmy zapowiadają także chęć rozwoju sieci partnerów na polskim i europejskim rynku. O status partnera Capco starać mogą się m.in. firmy oferujące rozwiązania i usługi IT dla sektora bankowości i ubezpieczeń. “Jesteśmy otwarci na współpracę z lokalnymi firmami FinTech oraz InsurTech o wysokiej reputacji oferujących innowacyjne rozwiązania, których oferta może być komplementarna do naszej” – mówi Andrea Lo Solfo, Partner Zarządzający, odpowiedzialny za rozwój działalności firmy Capco w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.