Concentrix, globalny dostawca rozwiązań i technologii w obszarze Customer Experience (CX), rozszerza działalność w Polsce. Marka zatrudniająca ponad 300 000 pracowników na całym świecie, otwiera trzecie biuro w kraju, tym razem w Krakowie.
Concentrix projektuje, opracowuje i prowadzi innowacyjne projekty technologiczne z obszaru wspierania doświadczeń klienta (customer experience – CX) dla ponad 130 przedsiębiorstw z listy Fortune Global 500. Firma zatrudnia łącznie ponad 300 000 specjalistów, którzy pracują w biurach zlokalizowanych w 40 krajach na całym świecie. Otwarcie ośrodka w Krakowie jest wyrazem zaufania marki do umiejętności i talentu pracowników regionu oraz podkreśla atrakcyjność miasta w kontekście inwestycji i długoterminowego wzrostu.
Do pracy w krakowskim centrum Software Solutions Concentrix planuje przyciągnąć specjalistów, inżynierów, analityków data science i programistów z całej Polski. Jako elastyczny pracodawca marka oferuje stabilność, rozwój i możliwość pracy z domu.
“To nie przypadek, że wybraliśmy Kraków na siedzibę naszego pierwszego europejskiego biura, które skupi się wyłącznie na rozwiązaniach z obszaru oprogramowania. Dostrzegamy potencjał, jaki daje to miasto zarówno w kontekście dostępu do doskonałej kadry utalentowanych programistów, jak i infrastruktury IT na znakomitym poziomie” – mówi Łukasz Jezierski, Head of Engineering, EMEA Software Solution Center w Concentrix.
“W ośrodku Software Solutions będziemy tworzyć zaawansowane produkty na potrzeby własne i naszych klientów. W ciągu najbliższych lat chcemy rozwinąć w Krakowie centrum R&D, w którym będą powstawały innowacje technologiczne skierowane do klientów z całego świata” – dodaje.
Centrum Software Solutions skupi się na budowaniu rozwiązań z wykorzystaniem najnowszych technologii, w tym sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, technik rozpoznawania twarzy (FRT), programowania neurolingwistycznego (NLP), rozwiązań chmurowych oraz analityki Big Data.
W portfolio Concentrix znajdują się projekty przeznaczone dla przedsiębiorstw działających w różnych sektorach przemysłu, od branży motoryzacyjnej przez energetyczną i finansową po e-commerce, retail czy elektronikę użytkową.
Firma ma na swoim koncie szereg nagród w dziedzinie kultury organizacyjnej. W 2022 roku znalazła się na liście 25 najlepszych miejsc pracy na świecie rankingu Great Place to Work®. Zdobyła również 14 wyróżnień w plebiscycie Comparably Awards, m.in. w kategoriach „najlepsze miejsce pracy dla kobiet”, „najlepsze miejsce do rozwoju kariery”, „najbardziej zadowoleni pracownicy” oraz – po raz drugi z rzędu – „najlepszy CEO”.