Wiele firm wykorzystuje technologie do zarządzania swoimi zasobami, ale tylko najlepsze z nich potrafią czerpać korzyści płynące z wzajemnej synergii pomiędzy klientami, pracownikami i produktami, dostarczając wysokiej jakości #MomentOfService. Zbierając doświadczenia firm z całego świata, IFS zaprojektował usługę z myślą o wymagających klientach – to właśnie Customer Success.
Chcąc zwiększyć swoją konkurencyjność i sprawnie dostosowywać się do zmieniających warunków rynkowych, przedsiębiorstwa potrzebują elastycznych rozwiązań. Systemy IFS stają się dla nich idealnym rozwiązaniem zapewniającym przewagę konkurencyjną. Dodatkowo poprzez rozwój produktów, np. w zakresie automatyzacji procesów, rozszerzonej rzeczywistości czy IoT, możemy znacząco zwiększa efektywność procesów. “Każdy klient ma unikalną wizję i potrzeby wykorzystania rozwiązań IFS. Naszym obowiązkiem jest zapewnienie, aby każdy z nich mógł zmaksymalizować wartość biznesową swojej inicjatywy. Skupiamy się na pracy z Klientem i na co dzień wspieramy go w rozwoju biznesu. Oferujemy nowe, skrojone pod potrzeby Klientów usługi oraz dopasowujemy koszty do możliwości i skali przedsięwzięć” – podkreśla Jarosław Zieliński, dyrektor Customer Success IFS Europe East.
Obecność na każdym etapie życia projektu
Dokładne przewidywanie poziomu zatrudnienia i umiejętności potrzebnych do obsługi narzędzi dla przedsiębiorstw może być wyzwaniem. Gdy pojawiają się problemy operacyjne lub zlecenia techniczne, muszą być rozwiązywane szybko i skutecznie, najlepiej przez ludzi, którzy doskonale rozumieją zarówno specyficzne środowisko handlowe, jak i aplikację biznesową. Właśnie dlatego IFS jest obecny na każdym etapie przygotowania projektu – procesie wyboru narzędzi, wdrożenia i wsparcia Klientów dzięki rozwiązaniu Customer Success. “Głównym celem klientów jest zwiększenie wydajności, kontrola kosztów oraz rozwój lepszych produktów i usług. Wiemy, że wymaga to przeniesienia współpracy na zupełnie nowy poziom i właśnie to staramy się robić. To przedsięwzięcie to obietnica, obietnica wytężonej pracy, dostępności oraz stawiania czoła wyzwaniom” – dodaje Jarosław Zieliński.
Rozwiązanie z obietnicą sukcesu
Podejście IFS Customer Success zostało po raz pierwszy zaprezentowane przez IFS jako koncepcja w 2018 roku. Od samego początku koncentruje się na oferowaniu Klientom światowej klasy kompleksowej obsługi w całym cyklu życia rozwiązania – zarówno przed i w trakcie wdrożenia rozwiązań IFS, jak również w późniejszym okresie ich eksploatacji. “Nasze podejście opiera się na wspólnym Planie Sukcesu Klienta (Customer Success Plan), przedstawiającym cele Klienta, jego programy strategiczne i taktyczne oraz bardziej szczegółowe potrzeby na poziomie operacyjnym. W 2021 roku robimy ogromny krok naprzód dzięki w pełni zintegrowanemu podejściu wraz z portfolio oferowanych w jego ramach usług oraz dzięki dedykowanej temu podejściu nowej organizacji IFS Global Customer Services” – uzupełnia Jarosław Zieliński. Dzięki wspólnemu, partnerskiemu podejściu oraz zrozumieniu celów i potrzeb Klienta, najlepsi eksperci IFS mogą zidentyfikować konkretne możliwości i wymierne korzyści oraz pomóc w zwiększeniu ogólnej wartości płynącej z inwestycji w rozwiązania IFS.
- Uwaga skoncentrowana na korzyściach biznesowych
Success Plan – oparty na potrzebach Klienta w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej. IFS pomaga zidentyfikować potencjalne możliwości, wdrożyć je, a następnie zmaksymalizować korzyści z nich płynące. Zaangażowanie koncentruje się na zwiększeniu ROI (zwrotu z inwestycji) i zmniejszeniu TCO (całkowitego kosztu posiadania). Podejście opiera się na strategicznym i proaktywnym partnerstwie pomiędzy Klientem i IFS - Większe możliwości i swoboda wyboru
Klient decyduje o tym, w jaki sposób korzysta z usług w ramach IFS Customer Success, mając do dyspozycji najszerszy zakresu pakietów/usług. Może również rozważyć korzyści płynące z samodzielnego prowadzenia projektów, realizacji ich wraz z certyfikowanym partnerem IFS oraz bezpośrednio z IFS, wraz z przejrzystym modelem współpracy. - Podejście oparte na wynikach
Pełen wachlarz usług w ramach długofalowego zaangażowania opartego na konkretnych wynikach. Jest ono jednocześnie pozbawione zbędnych i często pracochłonnych/kosztownych formalności na etapie realizacji, wraz z prostym i przejrzystym modelem dostarczania usług. - Outsourcing operacji
Po raz pierwszy Klienci mogą zlecić hosting i usługi dotyczące infrastruktury (IFS Cloud Service), usługi dotyczące zarządzania aplikacją (IFS Success) oraz działania rozwojowe (IFS Success) bezpośrednio do IFS. Zapewnia to model dostawy wszystkich usług przez jednego dostawcę. - Efektywność obniżająca koszty
Wsparcie w ramach Customer Success jest dopasowane do potrzeb klientów, ale i opłacalne ekonomicznie. IFS umożliwia klientom poszerzanie istniejących zasobów i kompetencji pracowniczych poprzez wsparcie swoich ekspertów i doradców biznesowych.