AplikacjeCDO

IFS: Wartością jest prawdziwe partnerstwo i długofalowa współpraca z klientami

Materiał Partnera

Wiele firm wykorzystuje technologie do zarządzania swoimi zasobami, ale tylko najlepsze z nich potrafią czerpać korzyści płynące z wzajemnej synergii pomiędzy klientami, pracownikami i produktami, dostarczając wysokiej jakości #MomentOfService. Zbierając doświadczenia firm z całego świata, IFS zaprojektował usługę z myślą o wymagających klientach – to właśnie Customer Success.

IFS: Wartością jest prawdziwe partnerstwo i długofalowa współpraca z klientami

Chcąc zwiększyć swoją konkurencyjność i sprawnie dostosowywać się do zmieniających warunków rynkowych, przedsiębiorstwa potrzebują elastycznych rozwiązań. Systemy IFS stają się dla nich idealnym rozwiązaniem zapewniającym przewagę konkurencyjną. Dodatkowo poprzez rozwój produktów, np. w zakresie automatyzacji procesów, rozszerzonej rzeczywistości czy IoT, możemy znacząco zwiększa efektywność procesów. “Każdy klient ma unikalną wizję i potrzeby wykorzystania rozwiązań IFS. Naszym obowiązkiem jest zapewnienie, aby każdy z nich mógł zmaksymalizować wartość biznesową swojej inicjatywy. Skupiamy się na pracy z Klientem i na co dzień wspieramy go w rozwoju biznesu. Oferujemy nowe, skrojone pod potrzeby Klientów usługi oraz dopasowujemy koszty do możliwości i skali przedsięwzięć” – podkreśla Jarosław Zieliński, dyrektor Customer Success IFS Europe East.

Obecność na każdym etapie życia projektu

Dokładne przewidywanie poziomu zatrudnienia i umiejętności potrzebnych do obsługi narzędzi dla przedsiębiorstw może być wyzwaniem. Gdy pojawiają się problemy operacyjne lub zlecenia techniczne, muszą być rozwiązywane szybko i skutecznie, najlepiej przez ludzi, którzy doskonale rozumieją zarówno specyficzne środowisko handlowe, jak i aplikację biznesową. Właśnie dlatego IFS jest obecny na każdym etapie przygotowania projektu – procesie wyboru narzędzi, wdrożenia i wsparcia Klientów dzięki rozwiązaniu Customer Success. “Głównym celem klientów jest zwiększenie wydajności, kontrola kosztów oraz rozwój lepszych produktów i usług. Wiemy, że wymaga to przeniesienia współpracy na zupełnie nowy poziom i właśnie to staramy się robić. To przedsięwzięcie to obietnica, obietnica wytężonej pracy, dostępności oraz stawiania czoła wyzwaniom” – dodaje Jarosław Zieliński.

Rozwiązanie z obietnicą sukcesu

Podejście IFS Customer Success zostało po raz pierwszy zaprezentowane przez IFS jako koncepcja w 2018 roku. Od samego początku koncentruje się na oferowaniu Klientom światowej klasy kompleksowej obsługi w całym cyklu życia rozwiązania – zarówno przed i w trakcie wdrożenia rozwiązań IFS, jak również w późniejszym okresie ich eksploatacji. “Nasze podejście opiera się na wspólnym Planie Sukcesu Klienta (Customer Success Plan), przedstawiającym cele Klienta, jego programy strategiczne i taktyczne oraz bardziej szczegółowe potrzeby na poziomie operacyjnym. W 2021 roku robimy ogromny krok naprzód dzięki w pełni zintegrowanemu podejściu wraz z portfolio oferowanych w jego ramach usług oraz dzięki dedykowanej temu podejściu nowej organizacji IFS Global Customer Services” – uzupełnia Jarosław Zieliński. Dzięki wspólnemu, partnerskiemu podejściu oraz zrozumieniu celów i potrzeb Klienta, najlepsi eksperci IFS mogą zidentyfikować konkretne możliwości i wymierne korzyści oraz pomóc w zwiększeniu ogólnej wartości płynącej z inwestycji w rozwiązania IFS.

IFS CUSTOMER SUCCESS – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
  1. Uwaga skoncentrowana na korzyściach biznesowych
    Success Plan – oparty na potrzebach Klienta w perspektywie krótko, średnio i długoterminowej. IFS pomaga zidentyfikować potencjalne możliwości, wdrożyć je, a następnie zmaksymalizować korzyści z nich płynące. Zaangażowanie koncentruje się na zwiększeniu ROI (zwrotu z inwestycji) i zmniejszeniu TCO (całkowitego kosztu posiadania). Podejście opiera się na strategicznym i proaktywnym partnerstwie pomiędzy Klientem i IFS
  2. Większe możliwości i swoboda wyboru
    Klient decyduje o tym, w jaki sposób korzysta z usług w ramach IFS Customer Success, mając do dyspozycji najszerszy zakresu pakietów/usług. Może również rozważyć korzyści płynące z samodzielnego prowadzenia projektów, realizacji ich wraz z certyfikowanym partnerem IFS oraz bezpośrednio z IFS, wraz z przejrzystym modelem współpracy.
  3. Podejście oparte na wynikach
    Pełen wachlarz usług w ramach długofalowego zaangażowania opartego na konkretnych wynikach. Jest ono jednocześnie pozbawione zbędnych i często pracochłonnych/kosztownych formalności na etapie realizacji, wraz z prostym i przejrzystym modelem dostarczania usług.
  4. Outsourcing operacji
    Po raz pierwszy Klienci mogą zlecić hosting i usługi dotyczące infrastruktury (IFS Cloud Service), usługi dotyczące zarządzania aplikacją (IFS Success) oraz działania rozwojowe (IFS Success) bezpośrednio do IFS. Zapewnia to model dostawy wszystkich usług przez jednego dostawcę.
  5. Efektywność obniżająca koszty
    Wsparcie w ramach Customer Success jest dopasowane do potrzeb klientów, ale i opłacalne ekonomicznie. IFS umożliwia klientom poszerzanie istniejących zasobów i kompetencji pracowniczych poprzez wsparcie swoich ekspertów i doradców biznesowych.
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *