Zmiany kadrowe
Jean-François Fallacher nowym prezesem zarządu Orange Polska
Rada Nadzorcza Orange Polska zdecydowała, że z dniem 1 maja Jean-François Fallacher zastąpi Bruno Duthoit na stanowisku prezesa zarządu firmy. Obecny prezes od 1 maja awansuje na stanowisko zastępcy Gervais Pellissier, dyrektora wykonawczego Grupy Orange ds. Europy. Będą mu podlegać rynki Europy Środkowej.
“W ciągu ostatnich lat, podczas których Bruno Duthoit kierował Orange Polska, zrealizowano wiele kluczowych działań dla długoterminowego rozwoju firmy. Rozpoczęły się na szeroką skalę inwestycje w internet światłowodowy, firma pozyskała częstotliwości, dzięki którym zdecydowanie zwiększy dostępność mobilnego internetu LTE. Zapoczątkowano zmiany, których celem jest cyfryzacja firmy, uczynienie z niej organizacji zdolnej do szybkiego reagowania na zmieniający się rynek i oczekiwania klientów. Klienci są w centrum wszystkich działań firmy, by mogła ona jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Wyraźnie zwiększyła się skala oszczędności kosztowych. Firma rozwinęła swoją działalność o nowe obszary wdrażając Orange Finanse i Orange Energia. Dziękuję Bruno Duthoit za jego ogromne zaangażowanie, efektywną realizację celów firmy i życzę sukcesów w realizacji nowych wyzwań” – powiedział Maciej Witucki, przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska
Jean-François Fallacher był wcześniej, od roku 2011 prezesem zarządu Orange Romania. Orange Romania ma ponad 10 milionów klientów – połowę dorosłych obywateli Rumunii – i zatrudnia 3000 osób. Wcześniej, przez 20 lat, Jean-François Fallacher pełnił kluczowe funkcje w Grupie Orange, ostatnio jako prezes Sofrecom, należącej do grupy międzynarodowej spółki konsultingowej oraz w Holandii jako dyrektor operacyjny w spółce Wanadoo, dostawcy usług internetowych, a także kierownik ds. marketingu segmentu B2B w EuroNet Internet.
Jean-François Fallacher jest absolwentem kierunków inżynieryjnych na École Polytechnique, École Nationale Supérieure des Télécommunications w Paryżu oraz programu Rozwoju Biznesu Międzynarodowego w ESSEC Business School, Jean-François zdobywał doświadczenie w okresie ekspansji Internetu.