Zmiany kadrowe

Jean-François Fallacher nowym prezesem zarządu Orange Polska

Rada Nadzorcza Orange Polska zdecydowała, że z dniem 1 maja Jean-François Fallacher zastąpi Bruno Duthoit na stanowisku prezesa zarządu firmy. Obecny prezes od 1 maja awansuje na stanowisko zastępcy Gervais Pellissier, dyrektora wykonawczego Grupy Orange ds. Europy. Będą mu podlegać rynki Europy Środkowej.

 

Jean-François Fallacher nowym prezesem zarządu Orange Polska

W ciągu ostatnich lat, podczas których Bruno Duthoit kierował Orange Polska, zrealizowano wiele kluczowych działań dla długoterminowego rozwoju firmy. Rozpoczęły się na szeroką skalę inwestycje w internet światłowodowy, firma pozyskała częstotliwości, dzięki którym zdecydowanie zwiększy dostępność mobilnego internetu LTE. Zapoczątkowano zmiany, których celem jest cyfryzacja firmy, uczynienie z niej organizacji zdolnej do szybkiego reagowania na zmieniający się rynek i oczekiwania klientów. Klienci są w centrum wszystkich działań firmy, by mogła ona jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby. Wyraźnie zwiększyła się skala oszczędności kosztowych. Firma rozwinęła swoją działalność o nowe obszary wdrażając Orange Finanse i Orange Energia. Dziękuję Bruno Duthoit za jego ogromne zaangażowanie, efektywną realizację celów firmy i życzę sukcesów w realizacji nowych wyzwań” – powiedział Maciej Witucki, przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska

Jean-François Fallacher był wcześniej, od roku 2011 prezesem zarządu Orange Romania. Orange Romania ma ponad 10 milionów klientów – połowę dorosłych obywateli Rumunii – i zatrudnia 3000 osób. Wcześniej, przez 20 lat, Jean-François Fallacher pełnił kluczowe funkcje w Grupie Orange, ostatnio jako prezes Sofrecom, należącej do grupy międzynarodowej spółki konsultingowej oraz w Holandii jako dyrektor operacyjny w spółce Wanadoo, dostawcy usług internetowych, a także kierownik ds. marketingu segmentu B2B w EuroNet Internet.

Jean-François Fallacher jest absolwentem kierunków inżynieryjnych na École Polytechnique, École Nationale Supérieure des Télécommunications w Paryżu oraz programu Rozwoju Biznesu Międzynarodowego w ESSEC Business School, Jean-François zdobywał doświadczenie w okresie ekspansji Internetu.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *