Cisco Global Services Center w Krakowie otworzyło dział wsparcia z zakresu usług inżynierii oprogramowania dla klientów Cisco AppDynamics z regionu EMEAR. To kolejny krok na drodze rozwoju firmy w Krakowie.
Rolą zespołu wsparcia inżynierii oprogramowania AppDynamics w Krakowie jest dostarczanie klientom usług, które pomogą im z sukcesem wdrożyć i obsługiwać rozwiązania AppDynamics oraz zmaksymalizować zwrot z poczynionych inwestycji – informują przedstawiciele Cisco. Dodają także, iż krakowski zespół współpracuje z inżynierami odpowiedzialnymi za oprogramowanie i infrastrukturę największych firm na świecie.
„Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem pasji i zaangażowania, z jakimi osoby w krakowskim oddziale Cisco podchodzą do współpracy z klientami. Zbudowaliśmy tu już spory zespół, składający się głównie z inżynierów oprogramowania i mamy plany dalszego jego powiększania w ciągu najbliższego roku, zarówno w ramach istniejących zespołów, jak i poprzez tworzenie nowych stanowisk” – powiedział Nick Bogaty, VP oraz Chief Revenue & Customer Officer w AppDynamics.
Przypomnijmy, że w 2017 roku Cisco przejęło firmę AppDynamics, lidera w obszarze Application Performance Monitoring (APM), dostawcę platformy umożliwiającej monitorowanie wydajności aplikacji. Dzięki tej akwizycji, klienci firmy zyskali informacje w czasie rzeczywistym dotyczące działania aplikacji, procesów biznesowych i zachowań klientów. Na ich podstawie przedsiębiorstwa mogą szybciej podejmować decyzje w coraz bardziej złożonym środowisku biznesowym, gdzie odpowiednie działanie aplikacji jest kluczowe dla sukcesu rynkowego – podkreślają przedstawiciele firmy.
Obszary strategiczne: rozwój oprogramowania, bezpieczeństwo i Customer Experience
Cisco otworzyło oddział w Krakowie 9 lat temu. W 2012 roku było to małe biuro, w którym pracowało 80 osób. Obecnie w Krakowie mieści się nowoczesny kampus zatrudniający ok. 2000 osób, co czyni stolicę małopolski największym ośrodkiem usług firmy w całym regionie EMEAR. Centrum świadczy usługi techniczne i biznesowe klientom, partnerom oraz pracownikom organizacji w różnych obszarach, w tym: Customer Experience, finansów i operacji. Jak wskazują menedżerowie Cisco, jest to kluczowe miejsce w globalnej strategii rozwoju firmy.
„Rozwój oprogramowania, Customer Experience i bezpieczeństwo to obszary priorytetowe dla Cisco, które mają również strategiczne znaczenie dla nas w Krakowie. Naszym celem jest dalszy rozwój zgodnie z kierunkiem, w którym transformuje się cała organizacja” – powiedział Ramon Tancinco, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie. „Rozbudowując oddział o nowe funkcje, cieszymy się, że będziemy mogli zatrudnić specjalistów z dziedziny inżynierii i biznesu, przyczyniając się jednocześnie do rozwoju polskiej gospodarki opartej na wiedzy. Jesteśmy zdeterminowani, aby w miarę rozwoju utrzymać dynamiczny charakter i inkluzywną kulturę organizacyjną naszego krakowskiego oddziału, ponieważ to właśnie na nich opiera się nasz sukces. Dzięki temu przez trzy lata z rzędu zajmowaliśmy pierwsze miejsce w rankingu Great Place to Work w Polsce” – podsumował Ramon Tancinco.