CyberbezpieczeństwoRynek

Kyndryl uruchamia usługę reagowania na incydenty w obszarze cyberbezpieczeństwa

Kyndryl rozszerza swoje portfolio o działania w obszarze Cybersecurity Incident Response and Forensics (CSIRF). Nowa usługa ma pomóc firmom przygotować się i odpowiednio reagować na zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa IT. Wykorzystuje ona takie elementy, jak segregacja incydentów, analiza zagrożeń, monitorowanie zgodności czy zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, poinformowali przedstawiciele Kyndryl.

Kyndryl uruchamia usługę reagowania na incydenty w obszarze cyberbezpieczeństwa

Usługa CSIRF oferuje zintegrowane wsparcie w zakresie reagowania na incydenty (IR), kryminalistyki cyfrowej i procesu odzyskiwania danych. Dzięki temu organizacje są w stanie w łatwiejszy i bardziej kompleksowy sposób rozpoznawać, poddawać analizie i porównaniu, a także ustalać przyczyny i przebieg incydentu cybernetycznego. W przypadku wystąpienia takich ataków jak ransomware, eksperci CSIRF Kyndryl zapewniają wsparcie w formacie na żądanie (on-demand). Klienci marki mogą również wybrać dodatkowe usługi proaktywne, które pozwalają znacznie skrócić czas reakcji na incydent.

“Odporność cybernetyczna to zdolność do przewidywania, ochrony, przejścia i odzyskiwania sprawności działania po pojawieniu się zagrożeń naruszających bezpieczeństwo organizacji. Usługa CSIRF wykrywa i odpowiada na zidentyfikowane incydenty w obszarze security, zapewniając profesjonalną reakcję w zakresie ujawniania zagrożeń i kryminalistyki” – tłumaczy Kris Lovejoy, Kyndryl Security and Resiliency Global Practice Leader. “Poprzez CSIRF chcemy zmienić paradygmat w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, ze „zwykłego” utrzymania bezpieczeństwa na budowanie odporności cyfrowej” – dodaje.

Nowa usługa CSIRF uzupełnia ofertę Kyndryl’s Recovery Retainer Service (RRS) zaprojektowaną w celu wspierania klientów marki w odbudowie ich środowiska IT po zdarzeniach katastrofalnych. Wspólnie obie usługi zapewniają dostępność wykwalifikowanych ekspertów, którzy pomagają firmom w łagodzeniu skutków cyberataków. W ten sposób organizacje mogą uzyskać wsparcie specjalistów ds. odzyskiwania danych z zagwarantowanym w umowie SLA czasem reakcji, zmniejszyć okno wpływu incydentu i poziom jego dotkliwości, a także skrócić czas odzyskiwania danych (MTTR), zapewniają przedstawiciele Kyndryl.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *