Menedżerka, która wcześniej odpowiadała za rozwój Revoluta i Vodeno dołącza do zespołu, aby wzmocnić obecność GFT w Polsce i regionie CEE oraz dotrzeć do firm gotowych na cyfrową transformację - poinformowali przedstawiciele GFT. W Aion Bank i Vodeno, Monika Kania odpowiedzialna była za zarządzanie sprzedażą B2B oraz rozwój biznesu. Do GFT wnosi bogate doświadczenie w generowaniu przychodów w branży technologicznej i konsultingowej. Jej kompetencje i dotychczasowe osiągnięcia są kluczowe dla dalszego wzrostu i ekspansji GFT w sektorze technologii finansowych - wskazali przedstawiciele GFT. "Objęcie stanowiska Chief Revenue Officer w GFT to ekscytujące wyzwanie. To także wspaniała okazja do wykorzystania mojego doświadczenia w budowaniu i egzekucji strategii go-to-market firm technologicznych oraz zarządzaniu sprzedażą" - skomentowała Monika Kania. "Moim celem jest nie tylko zwiększenie widoczności GFT na rynku polskim i w regionie, ale również rozwijanie silnych, długotrwałych relacji z klientami i partnerami, których będziemy wspierać w realizacji planów rozwoju i transformacji technologicznej" - dodała. "Umiejętności rozwinięte przez Monikę na poprzednich stanowiskach są dokładnie tym, czego potrzebujemy, aby napędzać wzrost i innowacje w GFT. To ekscytujący czas dla naszej firmy. Osobiście nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak jej bogate doświadczenie zawodowe przyczyni się do realizacji naszych ambitnych celów" - podsumował Wojciech Mach, CEO w GFT.