Rynek
Navitel sprzedał już 3,5 mln urządzeń
Firma Navitel, dostawca rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej, ogłosiła sprzedaż 3 500 000 urządzeń. Jak poinformowano, to zasługa utrzymania stabilnej pozycji lidera na krajowym rynku, a także wzrostów sprzedaży osiągniętych w krajach bałtyckich, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Czechach, Grecji, Bułgarii, Słowacji i na Węgrzech.
Filarem sprzedaży firmy jest segment wideorejestratorów, lecz rokrocznie coraz większy udział w strukturze przychodów stanowi dynamicznie rozwijana kategoria akcesoriów. W 2023 roku w portfolio marki pojawiły się zupełnie nowe produkty, takie jak podwójny wideorejestrator na motocykl, linia przenośnych stacji ładowania i panele solarne, a także poręczny odkurzacz samochodowy.
“Pamiętam rok 2015, początki firmy w Polsce, gdy wprowadzaliśmy do oferty pierwsze nawigacje i kolejne lata, kiedy portfolio powiększało się o nowe kategorie produktów – wideorejestratory, akcesoria samochodowe, car audio, stacje ładowania. Nasze urządzenia podążają za zmieniającymi się potrzebami użytkowników i czujemy, że coraz lepiej odczytujemy te potrzeby. Dziś możemy pochwalić się wynikiem 3 500 000 urządzeń dostarczonych na rynek europejski. Ten wynik nie byłby możliwy do osiągnięcia bez partnerów handlowych i zaangażowania całego zespołu Navitel” – skomentował Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe. “Rok 2024 będzie okresem jeszcze szybszego wzrostu i ekspansji na nowe rynki. Myślimy o kierunku zachodnim oraz podwojeniu wolumenów sprzedaży w krajach, gdzie nasza marka jest już rozpoznawalna. Pojawią się też nowe produkty w ofercie, a także nowe modele w liniach produktowych, które zostały już ciepło przyjęte przez naszych klientów” – podsumował.