Nowa usługa platformy Oracle Data Cloud pozwala przedsiębiorstwom czerpać wyjątkową wiedzę biznesową z informacji zwrotnych od klientów, otrzymywanych w kanałach społecznościowych i korporacyjnych.
Usługa Oracle Data as a Service (DaaS) for Customer Intelligence stanowi część platformy Oracle Data Cloud i została opracowana, aby “pomóc firmom w czerpaniu i ujednolicaniu wiedzy płynącej z rozrastających się zasobów danych nieusystematyzowanych”. “Wiedzę tę można wykorzystać, aby uzyskać obraz treści dostarczonych przez klienta w wielu kanałach społecznościowych i korporacyjnych, identyfikować problemy klienta, zrozumieć w jaki sposób opinie klienta wpływają na sprzedaż, a w ostatecznym rozrachunku uzyskać informacje potrzebne do zapewnienia satysfakcji klientów” – tłumaczą przedstawiciele firmy.
Firmy mają obecnie problemy z przetwarzaniem niespotykanej wcześniej ilości danych o klientach. Mimo że wiele przedsiębiorstw ma wgląd w konwersacje w kanałach marketingowych i społecznościowych, to wiele firm nie jest w stanie połączyć ich z danymi pochodzącymi z działu obsługi klienta, aby uzyskać szerszy obraz opinii klientów oraz ich wpływu na ogólną działalność przedsiębiorstwa. Oracle DaaS for Customer Intelligence ma pomóc firmom zmierzyć się z tymi wyzwaniami dzięki ujednoliceniu danych o klientach ze wszystkich kanałów społecznościowych i korporacyjnych oraz połączeniu ich w zagregowane sygnały o intencjach klientów, obejmujące poruszane przez nich tematy, a także wskaźniki, wątki i odczucia.
Oracle DaaS for Customer Intelligence ma pomóc firmom zmierzyć się z tymi wyzwaniami dzięki ujednoliceniu danych o klientach ze wszystkich kanałów społecznościowych i korporacyjnych oraz połączeniu ich w zagregowane sygnały o intencjach klientów, obejmujące poruszane przez nich tematy, a także wskaźniki, wątki i odczucia.
Oracle Data Cloud ma pozwalać przedsiębiorstwom szybko identyfikować popularne tematy i pojawiające się problemy oraz lepiej rozpoznawać nastroje wobec marki. Za pomocą połączenia wyszukiwania słów kluczowych i wyszukiwania boolowskiego, metody LSA oraz przetwarzania języka naturalnego, semantyczny interfejs API Oracle może ułatwić przedsiębiorstwom klasyfikację dowolnego rodzaju wewnętrznych lub zewnętrznych danych nieusystematyzowanych, takich jak logi czatów, formularze, ankiety, komentarze lub fora użytkowników, oraz czerpanie z nich usystematyzowanych informacji. Oracle Enriched Social Data Feed – wykorzystujące tę samą technologię – jest w stanie wyodrębnić sygnały z ponad 700 mln wiadomości pochodzących z ponad 40 mln stron serwisów społecznościowych dziennie.
połączenia wyszukiwania słów kluczowych i wyszukiwania boolowskiego, metody LSA oraz przetwarzania języka naturalnego, semantyczny interfejs API Oracle może ułatwić przedsiębiorstwom klasyfikację dowolnego rodzaju wewnętrznych lub zewnętrznych danych nieusystematyzowanych, takich jak logi czatów, formularze, ankiety, komentarze lub fora użytkowników, oraz czerpanie z nich usystematyzowanych informacji.
Oracle DaaS for Customer Intelligence łączy ze sobą dotychczasowe rozwiązania Oracle Data Cloud, w tym Oracle DaaS for Marketing i Oracle DaaS for Sales.