Branża ITPracaRynekPolecane tematy
W Płocku powstało nowe centrum usług outsourcingu IT firmy Qumak
Nowe centrum usług Service Desk świadczyć będzie kompleksowe usługi IT w ramach wszystkich dotychczas realizowanych przez spółkę kontraktów outsourcingowych. W ciągu najbliższych miesięcy zatrudnienie w płockim ośrodku znaleźć ma ok. 200 osób.
Przedstawiciele firmy zapowiadają, że otwarcie nowego centrum pozwoli na centralizację usług realizowanych dotąd w rozproszonych ośrodkach. Utworzenie centrum Service Desk ma być również kolejnym krokiem w kierunku rozwoju działalności firmy Qumak w obszarze outsourcingu IT. Wedle zapowiedzi płocki ośrodek będzie realizował kompleksowe usługi IT w ramach wszystkich dotychczas realizowanych przez spółkę kontraktów outsourcingowych. I tak, centrum zapewni m.in. zdalne wsparcie informatyczne dla klientów korporacyjnych oraz małych i średnich firm, a także – w ramach usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych – będzie prowadzić usługi dla klientów indywidualnych. Pracownicy nowego centrum będą też uczestniczyć w realizacji wewnętrznych projektów firmy Qumak.
W przyszłości centrum outsourcingowe firmy Qumak ma także odpowiadać za usługi innego rodzaju – w tym usługi contact center. “Chcemy rozwijać naszą działalność w zakresie outsourcingu IT. Jesteśmy w trakcie pozyskiwania nowych kontraktów w tym obszarze, co mam nadzieję, przyczyni się również do rozwoju otwartego właśnie centrum usług w Płocku” – podkreśla Jacek Suchenek, wiceprezes zarządu firmy Qumak. W perspektywie kilku miesięcy w ośrodku pracować ma ok. 200 ekspertów różnych specjalności. Obecnie ze świadczonych przez firmę Qumak usług outsoucingu IT korzystają m.in. przedsiębiorstwa z sektorów: telekomunikacyjnego i energetycznego.