Wdrożenie rozwiązania IFS pozwoli m.in. na usprawnienie łańcucha dostaw oraz zwiększenie dynamiki rozwoju działalności firmy KAN na rynkach zagranicznych. Platforma IFS Cloud ERP będzie wspierać kluczowe obszary działalności polskiego producenta, w tym: finanse, kadry i płace, produkcję, a także zarządzanie łańcuchem dostaw oraz zarządzanie relacjami z klientami. Z oprogramowania będzie korzystać 700 użytkowników.
Firma KAN to czołowy polski producent rurowych instalacji grzewczych i wodnych, a także technologicznych sprzedawanych pod marką KAN-therm. Producent zatrudnia dziś ponad 1100 osób, a produkty KAN są oferowane w 68 krajach na całym świecie. Co ważne, istniejąca od niemal ćwierć wieku spółka staje rozszerza działalność. W obliczu gwałtownego rozwoju KAN, postępującej ekspansji na rynki zagraniczne oraz planów budowy nowych zakładów produkcyjnych poszukiwano nowoczesnego rozwiązania biznesowego, które wesprze kluczowe procesy biznesowe firmy produkcyjnej. Zadecydowano o wdrożeniu rozwiązania IFS Cloud ERP – jego wykorzystanie ma pozwolić m.in. na podniesienie jakości produktów i usług, zwiększenie efektywności dostaw, a także zapewnienie możliwości szybszego reagowania na zmieniające się potrzeby rynku.
“Dzięki rozwiązaniu firmy IFS mamy możliwość usprawnienia każdego elementu naszej działalności w ramach jednej platformy opartej na chmurze. Będzie to miało kluczowe znaczenie dla zwiększenia naszej efektywności i przyspieszenia ekspansji na rynkach międzynarodowych. Mamy pełne zaufanie do wiedzy i profesjonalizmu, jakimi wykazał się zespół IFS od chwili rozpoczęcia współpracy z nami, i do tego, że rozwiązanie IFS Cloud spełni nasze oczekiwania i pozwoli z sukcesem realizować cele biznesowe” – mówi Łukasz Urbaniak, dyrektor IT w Grupie KAN.
W pierwszym etapie projektu firma KAN będzie korzystać z 6 modułów funkcjonalnych IFS Cloud ERP, które obejmą obszary finansów, kadr i płac, produkcji, a także zarządzania łańcuchem dostaw oraz zarządzania relacjami z klientami. Oprogramowanie IFS umożliwi również dostęp do danych w czasie rzeczywistym, poprawi raportowanie, a także pozwoli na uproszczenie architektury aplikacji biznesowych wykorzystywanych w firmie KAN. Docelowo z platformy korzystać będzie 700 użytkowników zatrudnionych w oddziałach firmy KAN w 6 krajach.
Dodatkowo, firma KAN zdecydowała się na zakup usług IFS Success Services, które zapewniają m.in. ciągłą aktualizację i optymalizację rozwiązania pod kątem tworzenia dodatkowych wartości dla klienta. “Produkty i usługi firmy KAN cechuje innowacyjność i wysoki poziom jakości, osiągany przy jednoczesnej optymalizacji zużycia energii i wspieraniu zrównoważonych, ekologicznych praktyk produkcyjnych i budowlanych. IFS z kolei dostarcza zaawansowane rozwiązania ERP w zakresie zarządzania zasobami przedsiębiorstwa i wiedzę ekspercką, których KAN potrzebuje, aby już dziś temu podwójnemu wyzwaniu skutecznie sprostać” – podkreśla Marek Głazowski, prezes zarządu spółki IFS Poland & EE.