Współpracę ogłosili twórcy obu marek: Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT oraz Krzysztof Stanowski, założyciel Kanału Zero. Co połączyło grupę portali pracy i jednego z najbardziej zasięgowych dziennikarzy w Polsce?
Jak stwierdził Piotr Nowosielski, wspólnym mianownikiem dla tej współpracy jest zmiana na lepsze: “Krzysiek podjął trudną decyzję o zmianie swojego życia zawodowego i stworzeniu medium, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Z kolei dzięki naszym portalom, setki tysięcy ludzi również zmienia swoje życie – znajdując lepszą pracę”.
I tak, zespół RocketJobs.pl będzie dostarczać Kanałowi Zero inspiracji do rozmów o tematach ważnych dla pracujących Polaków. Widzowie poznawać mają najnowsze trendy na rynku pracy oraz dowiadywać się więcej o stylu życia młodych pokoleń.
Przedstawiciele RocketJobs.pl wskazuje również, że celem współpracy ma być realizacja misji grupy, ale na większą skalę – poprzez skokowe zwiększenie rozpoznawalności serwisów i dotarcie do nowych odbiorców.
“Tworzymy portale pracy przyszłości, skupione wokół zawodów, które stanowić będą o sile polskiego rynku pracy w kolejnych dekadach, jak IT, finanse, sprzedaż, e-commerce, inżynieria, logistyka czy marketing. Chcemy być liderem i pierwszym wyborem w tych najbardziej perspektywicznych segmentach rynku pracy. Obecnie z Just Join IT oraz RocketJobs.pl korzysta milion Polek i Polaków miesięcznie. Teraz chcemy wejść szerzej do mainstreamu i wierzę, że ta kreatywna współpraca nam to umożliwi” – podkreślił Piotr Nowosielski.
“Czuję się odpowiedzialny za to, jak ta współpraca przełoży się na wasze dotarcie do szerszego grona odbiorców. I obiecuję sobie, że pokażemy całemu rynkowi, że niestandardowa reklama może być dużo korzystniejsza pod każdym względem niż robienie czegoś co robią wszyscy, według utartego schematu. Co więcej, według mojej wiedzy, mamy tutaj do czynienia z największym partnerstwem w historii polskiego YouTube’a” – stwierdził Krzysztof Stanowski.
Strony nie ujawniły wartości umowy.