Branża ITInfrastrukturaRynek
Salesforce migruje swoje globalne systemy do Red Hat Enterprise Linux
Platforma ta ma umożliwić Salesforce odciążenie kluczowych zasobów programistycznych przy jednoczesnej konsolidacji systemów IT. Ma to również pomóc klientom w osiąganiu lepszych wyników biznesowych. Jak przekonują przedstawiciele Red Hat, platforma Red Hat Enterprise Linux zapewnia bardziej elastyczną i spójną podstawę dla wdrożeń chmury hybrydowej o zwiększonym bezpieczeństwie.
Salesforce bazuje na rozległej infrastrukturze IT obejmującej setki tysięcy systemów działających w tradycyjnych środowiskach centrów danych oraz w Hyperforce, architekturze platformy Salesforce, którą zaprojektowano dla chmury publicznej. Szybki rozwój firmy i wdrażanie innowacji doprowadziły również do powstania heterogenicznego środowiska systemu operacyjnego, w tym CentOS Linux 7, które wymagało dodatkowej obsługi i zarządzania ze strony wykwalifikowanych zespołów ds. infrastruktury Salesforce.
Od teraz Salesforce standaryzuje pełny zakres swojej infrastruktury chmury hybrydowej na platformie Linux dla przedsiębiorstw, Red Hat Enterprise Linux. Migrując swoją globalną infrastrukturę z CentOS Linux do wspomnianej platformy firma dąży do osiągnięcia takich korzyści jak:
- Optymalizacja wydajności i efektywności w różnych architekturach sprzętowych i programowych, w tym ARM. Ma to umożliwić zespołom inżynierów Salesforce łatwiejsze wdrażanie przełomowych technologii bez konieczności wprowadzania nowych wymagań dotyczących infrastruktury.
- Spotkanie klientów tam, gdzie się znajdują dzięki platformie, która napędza bardziej spójne innowacje w chmurze hybrydowej, od centrum danych po chmury publiczne i brzegowe. Ma to stworzyć możliwość obsługi unikalnych przypadków użytkowania przez klientów, niezależnie od lokalizacji i skali.
- Ulepszone środki bezpieczeństwa systemu dzięki warstwowemu podejściu Red Hat Enterprise Linux do bezpieczeństwa środowiska IT, w tym wsparcia dla wielu najnowszych innowacji dotyczących kryptografii i bezpiecznego przetwarzania danych.
- Ulepszona obsługa klienta dzięki wielokrotnie nagradzanemu zespołowi wsparcia Red Hat. Ma to pozwolić inżynierom Salesforce skupić się na dostarczaniu wartości dla klienta bez konieczności zajmowania się zadaniami związanymi z zarządzaniem systemem operacyjnym w skali chmury.
Wraz z ogłoszoną migracją firm rozszerza relacje z Red Hat i IBM Consulting, w celu zmodernizowania swojej infrastruktury chmurowej pod kątem zmieniających się potrzeb klientów.