Działający globalnie producent oprogramowania – posiadający duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie – nabył pakiet kontrolny w afrykańskiej spółce Turfsport. To strategiczne posunięcie pozwolił spółce SOFTSWISS wejść na rynek Republiki Południowej Afryki, rozszerzyć swoją obecność na świecie i uzyskać dostęp do technologii oraz rozwoju afrykańskiego dostawcy rozwiązań technicznych w branży iGamingu.
Turfsport to twórca oprogramowania z ponad 35-letnim bagażem doświadczeń. Firma – współpracująca z ponad 40 południowoafrykańskimi partnerami – dostarcza rozwiązania dla operatorów internetowych, mobilnych i detalicznych punktów sprzedaży.
„Przejęcie odnoszącej sukcesy lokalnej firmy jest jednym z najszybszych i najskuteczniejszych sposobów wejścia na nowy rynek. Z przyjemnością ogłaszam zakończenie tej długo oczekiwanej transakcji. Dzięki tej umowie SOFTSWISS robi znaczący krok naprzód w swojej ekspansji w RPA i na kontynencie afrykańskim. Uważam, że region ten staje się kolejnym, po Ameryce Łacińskiej, centralnym punktem na świecie” – skomentował Andrey Starovoitov, Co-CEO w SOFTSWISS.
Jak zapewnili przedstawiciele SOFTSWISS, Polska pozostaje nadal priorytetowym rynkiem w zakresie rozwoju biur i rekrutacji. Liczba specjalistów w stacjonarnych centrach rozwoju w Poznaniu i Warszawie wzrosła w ubiegłym roku o 98% i osiągnęła pułap 450 osób. Jednocześnie zasięg geograficzny zespołu SOFTSWISS, który pracuje zdalnie na całym świecie (ponad 2000 pracowników), wykracza daleko poza Europę. Mowa o takich krajach, jak m.in. Zjednoczone Emiraty Arabskie, Meksyk, Indonezja czy Portugalia.