Zmiany kadrowe
Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska na stanowisko dyrektora sprzedaży
Stanisław Pieczara od ponad 20 lat zawodowo związany jest z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox z sukcesami zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu oraz odpowiadając za współpracę z partnerami. W Ricoh Polska obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży połączonych działów handlowych.
Ricoh od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT takie jak: Orbid, DataVision czy Simplicity. “Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200 osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów” – skomentował Tomasz Nazaruk, prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający Ricoh Polska.
“To wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji” – powiedział Stanisław Pieczara. “Wśród najważniejszych zadań jakie przede mną stoją znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i partnerskim, nastawionej na transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług – szczególnie w obszarze IT i Communication Services – oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity” – podsumował.