Zmiany kadrowe

Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska na stanowisko dyrektora sprzedaży

Stanisław Pieczara od ponad 20 lat zawodowo związany jest z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox z sukcesami zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych w obszarze sprzedaży i marketingu oraz odpowiadając za współpracę z partnerami. W Ricoh Polska obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży połączonych działów handlowych.

Stanisław Pieczara dołącza do zespołu Ricoh Polska na stanowisko dyrektora sprzedaży

Ricoh od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT takie jak: Orbid, DataVision czy Simplicity. “Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200 osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów” – skomentował Tomasz Nazaruk, prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający Ricoh Polska.

“To wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji” – powiedział Stanisław Pieczara. “Wśród najważniejszych zadań jakie przede mną stoją znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i partnerskim, nastawionej na transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług – szczególnie w obszarze IT i Communication Services – oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity” – podsumował.

Przeczytaj również
Telefony komórkowe w XXI wieku: cenne źródło danych o nas
Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *