Zmiany kadrowe
Tomasz Piechota szefem pionu partnerskiego oraz marketingu IFS w Polsce i regionie
Dotychczas odpowiadał za działania marketingowe IFS w Europie Wschodniej. Od stycznia br. kieruje także działalnością w obszarze kanału partnerskiego IFS w nowym, poszerzonym o kraje bałtyckie, regionie.
Wraz z rozszerzeniem obszaru odpowiedzialności, Tomasz Piechota będzie nadzorował m.in. rozwój sieci partnerów IFS w Polsce i regionie. Jest to o tyle istotne, że strategia IFS zakłada m.in. intensywne zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych i rozbudowy ekosystemu partnerów. “Cieszę się, że mogłem zaangażować się w przygotowanie strategii rozbudowy kanału partnerskiego i objąć nowe stanowisko, a tym samym wziąć odpowiedzialność za realizację naszych przyszłych planów. Wiem, że czeka nas wymagający rok, natomiast jestem przekonany, że na każdym polu naszego biznesu jesteśmy dobrze przygotowani do nadchodzących wyzwań” – zapewnia Tomasz Piechota, dyrektor pionu partnerskiego i marketingu w firmie IFS Poland & EE.
Co istotne, wraz z aktualizacją strategii rynkowej IFS, poszerzeniu uległ obszar kompetencji polskiego oddziału firmy – poza rynkami należącymi do regionu Europy Wschodniej i Polski, lokalny zespół IFS odpowiada obecnie także za kraje bałtyckie.
Przedstawiciele IFS podkreślają, że zmiany w lokalnych strukturach służą efektywnemu podziałowi kompetencji oraz strukturyzacji procesów, których celem jest zapewnienie stałych wzrostów sprzedaży. “Niezaprzeczalną przewagą IFS jest elastyczność i odpowiadanie na potrzeby klientów. Teraz podjęliśmy decyzje o wzmocnieniu działu sprzedaży oraz przygotowaniu nowej koncepcji współpracy z partnerami. Nasze zeszłoroczne wyniki cieszą i to bardzo, dlatego się nie zatrzymujemy. Jestem przekonany, że pozytywne efekty aktualizacji naszej strategii zobaczymy już w najbliższych dwóch kwartałach” – podkreśla Marek Głazowski, prezes zarządu IFS Poland & EE.
Tomasz Piechota jest związany z firmą IFS od 2021 roku. Wcześniej, w latach 2013 – 2021 pracował w lokalnych strukturach SAP, gdzie odpowiadał m.in. za działania marketingowe w regionalnym sektorze utilities, a następnie za marketing polskiego oddziału firmy. W latach 2008 – 2013 był związany z firmą TECTUM Group.