Branża ITRynek

Action S.A. podsumowała wyniki za I półrocze 2025 roku

GK Action S.A. zakończyła pierwsze półrocze br. zgodnie z oczekiwaniami rynku – przychody wyniosły 1,38 mld zł, a zysk netto 18,6 mln zł, przy utrzymanej marży 8,7%. Spółka kontynuowała rozwój w kluczowych segmentach B2C i B2B oraz inwestowała w projekty technologiczne wspierające efektywność biznesową klientów.

Action S.A. podsumowała wyniki za I półrocze 2025 roku

Action wzmacnia własne sklepy online (m.in. krakvet.pl, pomocedlaseniora.pl, bron.pl, sferis.pl), rozwija zagraniczne marki zoofaster.cz i zoofaster.de oraz intensyfikuje obecność na marketplace’ach. Efektem tych działań był blisko 30% wzrost liczby zamówień r/r. Przedstawiciele spółki podkreślają, że przyszłość e-commerce będzie kształtowana przez sztuczną inteligencję, dlatego inwestuje w rozwiązania AI zwiększające efektywność i dopasowanie oferty.

„Widzimy, że na rynku e-commerce konsekwentnie coraz mocniejszą rolę zyskują platformy zakupowe, a przyszłość branży będzie kształtowana przez rozwój sztucznej inteligencji. Dlatego inwestujemy w projekty, które wykorzystując te trendy zapewniają klientom pożądaną przez nich ofertę, zwiększają efektywność naszych partnerów i jednocześnie zapewniają stabilny wzrost spółki” – powiedział Piotr Bieliński, prezes zarządu Action S.A.

Action S.A. podsumowała wyniki za I półrocze 2025 roku
Źródło: Action S.A.

W segmencie B2B firma koncentruje się na obsłudze projektów enterprise i ekspansji zagranicznej. Rozwija automatyzację procesów oraz wdraża nowy system ERP, integrując rozwiązania AI. Celem jest podnoszenie efektywności oraz dalsze skalowanie współpracy z partnerami międzynarodowymi.

Spółka rozwija również obszar projektów technologicznych – od automatyzacji i robotyki po nowoczesną energetykę – które mają wspierać klientów korporacyjnych w redukcji kosztów i optymalizacji procesów.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *