Rynek
GK Action S.A. podsumowała 2024 rok
Spółka zakończyła ubiegły rok z przychodami na poziomie 2 534 056 tys. zł, zyskiem netto wynoszącym 41 169 tys. zł. i stabilną marżą 8,51%. Spółka skutecznie realizowała strategię cyfrowej transformacji i rozwoju sprzedaży w kanałach e-commerce, wzmacniając swoją pozycję na rynku B2B i B2C.
W minionym roku Grupa Kapitałowa Action S.A. kontynuowała inwestycje w modernizację infrastruktury IT, przygotowując organizację do wdrożenia systemu ERP Microsoft Dynamics 365 oraz implementując rozwiązania wspierane sztuczną inteligencją. Bezpośrednim rezultatem tych działań był wzrost efektywności operacyjnej oraz poprawa jakości obsługi klientów.
W segmencie e-commerce B2C portfolio spółki rozszerzono o nowy sklep internetowy pomocedlaseniora.pl, oferujący sprzęt rehabilitacyjny i produkty dla osób starszych i ich opiekunów. Jednocześnie platformy sferis.pl i krakvet.pl odnotowały dalszy rozwój, zdobywając wysokie noty w ogólnopolskich rankingach klientów dotyczących zaufania do sklepów internetowych.
„Rozwijamy nasze e-commerce B2C nie tylko poprzez inwestycje w nowe systemy IT dla tych sklepów, ale także zdobywamy kolejnych dostawców i wprowadzamy ofertę swoich marek, które dobrze uzupełniają sprzedaż. W 2024 pracowaliśmy intensywnie nad portfolio produktów dla seniora naszej marki ActionMED, której pierwsze produkty dostępne są już w sklepie pomocedlaseniora.pl” – skomentował Piotr Bieliński, prezes zarządu Action S.A.

W segmencie B2B rozwijano platformę i-serwis, poszerzając ofertę o nowe grupy produktowe.