Rynek
Alior Bank udostępnił klientom nową aplikację Alior Mobile
Nowa wersja aplikacji mobilnej Alior Banku zapewnia m.in. nowe funkcjonalności i możliwości personalizacji. Rozwój aplikacji Alior Mobile jest zgodny ze strategią rozwoju banku, która zakłada m.in. wzmocnienie zdalnych kanałów obsługi.
Przedstawiciele Alior Banku podkreślają, że wśród ponad 20 mln klientów indywidualnych aktywnie korzystających z bankowości mobilnej w II kwartale 2023 roku, ponad 14 mln przynajmniej raz w miesiącu korzysta z aplikacji mobilnej, ale w ogóle nie korzysta z bankowości internetowej. Z myślą o takich klientach podjęto decyzję o modernizacji aplikacji Alior Mobile. “Zgodnie z naszą strategią, chcemy dalej rozszerzać wachlarz usług dostępnych w Alior Mobile. Wszystko po to, by ułatwiać klientom codzienne bankowanie” – mówi Wojciech Dubiel, dyrektor Działu Produktu Alior Mobile w Alior Banku. Funkcjonalność wprowadzona w nowej wersji Alior Mobile obejmuje m.in. możliwość łatwego dostosowania treści wyświetlanej na ekranie głównym, definiowania zapisanych odbiorców przelewów. Zmienia się też sposób prezentacji produktów bankowych wykorzystywanych przez danego użytkownika. Odświeżona wersja aplikacji została udostępniona wszystkim klientom banku w styczniu br.